About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, February 24, 2012

FOTO: Sesama Islam Bergaduh Kerana Gambar Ini.


Gambar ini gua ambil dalam laman FB yang diposting oleh facebooker yang menggunakan nama samaran. Ini bukti penghinaan terhadap agama islam yang barangkali boleh mencetus huru-hara antara agama di Malaysia. Tetapi apa yang berlaku di dalam laman FB tersebut, yang berhujah tentang gambar ini hingga bergaduh adalam sesama Islam yang berlainan ideologi politik.

Dalam komen tersebut gua melihat UMNO salahkan PAS dan PAS salahkan UMNO kononya dikalangan mereka yang edit gambar ini dan posting dalam FB. Gua amat yakin sekali kalau gambar ini bukanya di edit oleh muslim samada dia menyokong PAS atau UMNO. Tetapi gua tidak berani untuk melemparkan tuduhan samaada gambar ini di edit oleh Non-Muslim atau pun tidak. Tetapi tujuan apa gambar ini di edit?

Yang jelas Islam bergaduh sesama sendiri kerana gambar ini. Buat individu yang menghasilkan gambar ini, gua selaku Muslim berdoa agar anda diberikan hidayah oleh Allah SWT suatu hari nanti.


-Jangan Hingga Islam Hilang Kuasa di Malaysia-

No comments: