About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, February 2, 2012

BERIKUT BEBERAPA SEBAB, KENAPA ANWAR IBRAHIM TIDAK LAYAK JADI PERDANA MENTERI MALAYSIA.

Ini Anwar Ibrahim.

Mungkin ini hanya pendapat gua untuk tidak bersetuju dengan Anwar Ibrahim yang beria-ia ingin menjadi Perdana Menteri Malaysia selepas PRU 13 nanti. Apapun lain orang lain pula pendapat yang diutarakan. Gua membesar ketika Anwar adalah seorang yang berkuasa iaitu TPM. Ketika itu gua amat memuji setiap tingkah laku manusia yang bergelar Anwar Ibrahim. Tetapi pujian gua adalah lebih tinggi kepada Perdana Menteri ketika itu iaitu Tun Mahathir yang juga digelar sebagai bapa pemodenan negara Malaysia. Perlakuan Anwar ketika itu seolah-olah dialah yang selayaknya menggantikan tempat Tun Mahathir selepas Tun melepaskan jawatan sebagai orang nombor satu bagi negara Malaysia. Namun sayang, ianya tidak berlaku, bukan kerana Tun M adalah orang yang bijak tetapi semua ini kerana Allah masih sayangkan bumi Malaysia. Jika Anwar yang berkuasa gua pun tidak pasti sekarang ini adakah golongan Gay akan menguasai pentadbiran Malaysia atau sebaliknya. Gua ada pendapat sendiri untuk tidak terus memilih Anwar Ibrahim supaya diangkat sebagai pemimpin negara. Tetapi ianya hasil pengamatan gua sepanjang menjalani kehidupan samada zaman kegemilangan Anwar mahupun di zaman kejatuhan beliau.

1. Anwar bebas dari tuduhan meliwat Azizan pada tahun 1998 bukan kerana Anwar tidak meliwat, tetapi 17 Azizan gagal untuk memberi bukti yang kukuh kepada mahkamah sebab berkemungkinan besar liwat berlaku secara suka sama suka (masing-masing akan cuba hilangkan bahan bukti bagi elak perkara sumbang ini diketahui orang lain). Namun Anwar dipenjara bukan atas faktor beliau meliwat sebaliknya salah guna kuasa sebagai TPM yang mana beliau banyak menggunakan duit kerajaan/rakyat pada masa itu untuk kepentingan diri sendiri. Perkara ini disiasat secara terperinci oleh pihak PDRM yang diketuai oleh Tan Sri Musa Hassan sehingga menemui pelbagai bukti yang Anwar memang telah menggunakan duit negara untuk diagihkan kepada kroni beliau.

2. Kes Anwar balun bini Azmin Ali masih lagi belum terjawab. Anwar juga gagal untuk nafikan bahawa perbualan telefon seorang lelaki dengan Shamsidar ala-ala seks yang tersebar bukan suara beliau. Anak perempuan Azmin yang dikatakan anak milik Anwar Ibrahim juga gagal untuk beliau nafikan. Apa kata Anwar bersumpah untuk nafikan perkara ini. Ada berani? hehehe.

3. Saiful Bukhari yang mendakwa Anwar Ibrahim meliwat beliau. Memang benar mahkamah telah memutuskan bahawa Anwar dibebaskan dari kesalahan meliwat Saiful secara paksa tetapi liwat tetap berlaku atas dasar suka sama suka seperti mana yang didakwa oleh Karpal Singh (peguambela Anwar). Mahkamah membebaskan Anwar pada 9 Januari 2012 kerana bahan bukti iaitu DNA yang dikeluarkan oleh pendakwa diragui ianya diusik ataupun tidak. Persoalan bermain di dalam otak gua, kenapa Anwar mohon sangat-sangat agar perbicaraan tersebut dibuat secara tertutup? Rupanya Anwar takut rakyat tahu yang dia mengelak untuk mengangkat sumpah di dalam kandang pesalah. Anwar juga gagal membuat keterangan dalam mahkamah tetapi hanya membaca kenyataan bertulis yang dicipta oleh Karpal Singh. Ini bermakna Anwar cuba lari daripada disoal oleh pendakwaraya.

4. Sehingga saat sekarang Anwar gagal menafikan bahawa pelaku dalam video seks yang menutuh jubor chinadoll bukanya beliau. Jika Anwar berani, beliau perlu menyaman beberapa media yang mengaitkan beliau dengan video seks tersebut. Kenapa sampai sekarang Anwar membisu. Sah Anwar pelaku dalam video seks tersebut. Siapa yang rakam aksi seks Anwar bersama chinadoll tersebut kita semua pun tidak tahu. CIA ker? Atau musuh luar negara yang percaya Anwar akan jadi PM suatu hari nanti. Adakah hanya itu sahaja video seks Anwar Ibrahim? Atau ianya banyak lagi yang ada dalam simpanan CIA negara luar? BAHAYA jika Anwar jadi PM. Rahsia beliau mungkin semuanya berada dalam poket negara jiran. Gua amatlah yakin, chinadoll dalam video yang tersebar hari tu bukannya pelacur yang pertama dilanggan oleh Anwar Ibrahim. Anwar sudah lama di ekori oleh musuh-musuh dari negara luar berkemungkinan besar. Pemimpin Singapore pernah keluarkan kenyataan " Kami tahu kemana Anwar pergi dan apa Anwar lakukan".

4 perkara tersebut adalah beberapa masalah moral yang dihadapi oleh Anwar Ibrahim. Belum lagi dihitung dengan masalah lain. Adakah Malaysia ingin menjadikan individu yang tidak bermoral ini sebagai peneraju kepada kepimpinan utama Malaysia. Sudah pasti jawapanya TIDAK. Anwar Ibrahim memang tidak layak untuk diangkat sebagai pemimpin. Beliau individu yang tidak ada batasan demi kejar cita-cita. Kiri kanan depan belakang dia sapu. Bontot laki bontot betina semua dia balun. Inilah Anwar. 4 perkara di atas sudah cukup untuk rakyat Malaysia tolak Anwar Ibrahim. Belum lagi dicerita tentang hubungan dia dengan yahudi Zionis!


Rakyat Berhak Memilih Pemimpin. Rakyat Juga Berhak Menolak Anwar.

No comments: