About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, February 21, 2012

18SX: Pembongkaran Terbaru Hubungan Sulit Anwar Dengan Eliz Wong?


Melihat gelagat Anwar yang sekarang ini bermacam-macam perkara di buat untuk menarik perhatian setelah perancangan 901, Bebaskan Anwar tidak menjadi. Rata-rata masyarakat berpandangan bahawa Anwar akan sekali lagi ke 'dalam' setelah kes liwat 2 oleh Saiful menunjukkan bukti2 yang konkrit sehingga Anwar di beritakan tergagap-gagap apabila Saiful dapat mengingati satu-persatu adegan liwat oleh Anwar. Tinggalkan pasal Liwat, ada perkara lain yang lebih penting

Mengenang nasib yang di terima oleh Hassan Ali, Fairuz bekas Timbalan Ketua Menteri Penang, dan beberpa orang lain lagi yang sebelum ini berada dalam Pakatan Haram, Elizaberth Wong adalah orang yang paling bernasib baik.

Apa tidaknya, dengan kes bersekedudukan dengan lelaki Melayu (malu aku nak sebut, tapi terpaksa) sehinggalah tersebarnya gambar2 sensasi beliau yang di rakam oleh Helmi, teman seperjuangan di ranjang. Eli Wong yang sah di dapati bersalah dengan bukti2 bergambar beliau yang terlanjang dalam adegan Panas hanya di berikan rehat selama 3 bulan, berbanding Hassan Ali yang di buang keahlian Parti oleh PAS. Pelik dan luarbiasa penghakiman oleh Pakatan Haram yang jelas memilih bulu atau hanya akur dengan arahan pemimpin de faktornya, lain tidak bukan Bro Anwar Bin Ibrahim atau nama timangannya B.A.B.I.


Gambar Elizaberth Wong bukan di sebarkan oleh orang lain, tetapi ianya di ambil dan di sebarkan sendiri oleh teman ranjangnya iaitu Helmi, yang baru2 ini di dapati berada di Indonesia dan mendapat dokumen sah kerakyatan Indonesia. Di beritakan dari sumber yang jelas bahawa Helmi bertindak sedemikian kerana tidak berpuas hati dan berdendam dengan Eli kerana beliau (Elizaberth Wong) juga menjalinkan hubungan sex bebas bersama Tian Chua dan beberapa pemimpin lain dalam Pakatan.

Gambar yang di ambil oleh Helmi kemudiannya di emailkan oleh Helmi sendiri menggunakan Laptop Elizaberth Wong kepada seseorang yang tidak di ketahui.


Sekali fikir, KENAPA ELIZABERTH WONG DI BERI HAK KEISTIMEWAAN walaupun beliau telah mencalitkan tahi ke muka pemimpin sekutu mereka termasuk Hj Hadi dan Nik Aziz?

Rupanya Elizaberth Wong adalah orang penting dalam Pakatan Haram dan merupakan pengantara antara Anwar Ibrahim dan Soros, penyangak matawang dunia. Woooo!!!! patut la....

HASSAN ALI DI PECAT KERANA SELAMATKAN AKIDAH DI DUMC!
ELIZABERTH WONG DI BERI CUTI 3 BULAN OLEH ANWAR KERANA TERLANJANG!
TAHNIAH PAKATAN HARAM!

Pb: Anwar vs Nik Aziz, Semua bersuara kerana menjaga politik!!! Ulamak ke PUKIMAK!

Sumber: pasberuk blog

No comments: