About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, January 17, 2012

TOLONG!!! TOLONG!!!! TOLONG!!!! GUA PASTI TOLONG!!!


Gua pasti akan bantu sahabat pembaca untuk mengiklankan apa sahaja program yang berbentuk amal. Apapun gua ucapkan terima kasih kepada penganjur yang menghantar email untuk meminta bantuan serta bagi kepercayaan kepada gua mengiklankan program mereka. Hehehehe.

Kepada mana-mana pihak yang ada hajat untuk minta blog gua paparkan iklan program yang berbentuk amal, kecil tapak tangan nyiru gua tadahkan. Don't Worry!! F.O.C. hehehe. Program amal jer ok!! Klik link bawah untuk dapat info lanjut melalui page facebook penganjur.


No comments: