About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, January 5, 2012

PELIK!! BELUM JATUH HUKUM SUDAH DESAK DIBEBASKAN!!

Poster Kempen Bebas Anwar

Pelik, tetapi inilah hakikatnya. Gua naik hairan dengan Anwar Ibrahim dan pengikut beliau. Adakah mereka ini tidak faham apa yang dimaksudkan dengan perkataan BEBAS. Jika kita rujuk mana-mana kamus sekalipun atau rujuk kepada sasterawan sanjungan mereka iaitu A Samad, sudah pasti BEBAS membawa erti sesorang dalam tahanan yang perlu dilepaskan untuk mendapat kebebasan. Gua pelik dengan mainan pihak pembangkang ini. Belum lagi si kitol aljuburi ini dijatuhkan hukuman, tetapi sudah ada desakan supaya Anwar di bebaskan. Anwar sudah ditangkap ker? Setahu gua, setakat ini Anwar begitu bebas untuk kemana sahaja stanpa disekat oleh mana-mana pihak. Anwar siap boleh makan angin di Phuket bersama keluarga.

Kempen bebas Anwar ini dikatakan akan mengumpul 100 ribu penyokong beliau untuk berhimpun di depan mahkamah pada 9 Januari ini sebagai tanda protes terhadap hukuman yang bakal menimpa Anwar. Mereka ini seolah sudah tahu bahawa Anwar didapati bersalah. Hebatkan? Gua yakin yang juak PKR ini tahu yang Anwar sememangya bersalah dalam kes liwat Saiful, maka sebab itu mereka akan menentang apa jua hukuman yang dijatuhkan nanti. Gua nak juga berpesan kepada juak PR ni, "Dah tau bos kamu pesalah, buat apa kamu nak ikut? Bangang!!!!!".

Anwar hari ini juga telah mengeluarkan kenyataan bahawa beliau telahpun ada pengganti untuk memimpin PKR jika beliau masuk ke penjara. Kenyataan ini seolah Anwar sudah mengaku bersalah dan juga mengaku kalah untuk terus melawan keputusan mahkamah. Siapa pengganti beliau? Azmin ker? hehehehe. Comfirm lepas ni akan tercetus huru hara yang hebat antara Azmin, Izzah dan Saifuddin Nasution. Gua amatlah berharap agar keputusan mahkamah pada 9/01/12 tidak menyebelahi Anwar Ibrahim. Biarpun ada 100 ribu yang akan berkumpul, tetapi masih ada 26 juta rakyat Malaysia yang tidak mahu Anwar bebas meracau di Malaysia.


Ooo.. Dulu kau hentam bini aku yer. Go to the hell Anwar!!! hehe

Gua yakin yang Azmin masih percaya yang Anwar pernah menjadikan isteri beliau sebagai tempat memuaskan nafsu syaitan. Tetapi wang dan darjat menjadi taruhan Azmi berbanding cintanya kepada Shamsidar. Tetapi hati ini siapa yang tahu. Mungkin dendam Azmin tidak dizahirkan secara fizikal terhadap Anwar, tetapi masa akan menentukan Azmin akan berada di atas Anwar. Selamatkan Izzah jika Anwar berada di dalam penjara? Tidak ada siapa yang akan tahu..... Azmin pernah mengeluarkan statement yang beliau akan robohkan penjara jika Anwar di penjarakan. hehehe. Betul ker? Atau ianya hanya manisan dibibir untuk mengaburkan mata Anwar bahawa hakikatnya kamu benci dia. Azmin ooo Azmin.. Apa pun gua tetap berdoa yang terbaik untuk UMNO dan rakan komponen. Sudah sampai masa Anwar dan juaknya kita kuburkan. hahahaha


p/s: Anwar, Kak Wan ker Shamsidar yang best? hehehehe

No comments: