About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, January 9, 2012

MESTI BACA!!! ANWAR KECEWA DENGAN KEPUTUSAN MAHKAMAH!!!

Anwar Gagal!!!


Pertama sekali gua mengucapkan jutaan syabas dan tahniah kepada Anwar Ibrahim kerana bebas dari dakwaan liwat secara paksa terhadap Saiful Bukhari sebentar tadi. Walaupun liwat tersebut tetap berlaku, namun mahkamah tidak boleh menjatuhkan hukuman kepada beliau kerana liwat tersebut berlaku atas dasar suka sama suka. Mungkin dengan keputusan tersebut telah membuatkan seluruh penyokong Anwar Ibrahim bergembira meraikan kemenangan tersebut. Mereka sudah pasti dan mendapat jawapan yang sahih bahawa Anwar tidak bersalah kerana beliau tidak pernah memaksa Saiful Bukhari untuk diliwat sebaliknya pelawaan suka sama suka telah membawa kepada proses meliwat tersebut. Tahniah buat Anwar serta pengikutnya.


Saiful berjuang sendirian!!!


Buat saudara Saiful Bukhari, gua harap anda terus bersabar selepas mendengar keputusan mahkamah. Perjuangan anda masih belum berakhir, bahkan sebenarnya ia baru sahaja bermula. Allah sentiasa berada disamping orang yang ingin menegakkan kebenaran. Keberanian Saiful dalam membuat pengakuan bahawa pernah beliau diliwat oleh Anwar Ibrahim sudah pasti gua akan terus puji dan bangga. Jarang di muka bumi ini manusia untuk mengaku yang kita pernah hanyut dan melampaui batas-batas agama. Keputusan mahkamah pagi tadi bukan beerti anda kalah sebaliknya kemenangan semakin menghampiri anda Saiful.



Sistem Perundangan Telus!!!


Gua juga ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan kepada pihak pengadilan iaitu pihak mahkamah. Sememangya anda begitu telus dalam membicarakan kes Anwar yang berlarutan hampir 69 kali. Sesungguhnya dakwaan pihak pembangkang selama ini yang mengatakan bahawa sistem perundangan Malaysia tidak telus akhirnya berjaya dinafikan apabila Anwar didapati tidak bersalah. Gua juga tidak lupa jasa baik PDRM yang berjaya mengawal keselamatan sepanjang pagi tadi walaupun ada berlaku sedikit provokasi dari penyokong Anwar yang cuba untuk membuat kekecohan.

Mengulas berkenaan dengan tajuk utama, ANWAR KECEWA DENGAN KEPUTUSAN MAHKAMAH. Kenapa gua boleh berkata begitu? Jarang sekali kita mendengar pesalah kecewa dengan keputusan yang memihak kepada mereka, tetapi kenapa mesti Anwar untuk kecewa dengan keputusan hari ini? Ayuh kita baca beberapa sebab Anwar kecewa dengan keputusan Mahkamah terhadap kes liwat beliau:

1. Pakatan Rakyat tidak boleh menyerang kepimpinan YAB Dato' Seri Najib Razak melalui sistem perundangan yang kononya tidak telus serta kononya juga dikawal oleh kerajaan Barisan Nasional.

2. Keputusan Mahkamah yang memihak kepada beliau hari ini menjadikan proses perbicaraan berjalan dengan lancar tanpa berlaku rusuhan. Hal demikian penyokong Pakatan pembangkang gagal untuk membuat provokasi melampau terhadap PDRM agar polis bertindak ganas. kemudian mereka akan dakwa PDRM kejam terhadap rakyat.

3. Rakyat semakin jelas bahawa Anwar tidak memaksa Saiful untuk diliwat sebaliknya liwat tersebut berlaku secara suka sama suka. Ini bermakna rakyat tahu bahawa Anwar seorang yang bioseksual iaitu suka hubungan sejenis dan juga hubungan lain jantina.

4. Kebangkitan rakyat melalui kekacauan yang dirancang sebagaimana yang berlaku di negara luar tidak berlaku hari ini, dan harapan negara asing untuk campur tangan dalam membela Anwar Ibrahim tidak berjaya.

5. Bakal menimpa Pakatan Rakyat adalah semakin banyak golongan yang ingin perjuangkan Islam seperti Hassan Ali akan meninggalkan mereka atas sebab pemimpin yang tidak bermoral terus menerajui Pakatan Pembangkang.

6. Anwar tidak bimbang dengan hukuman mahkamah, tetapi cukup takut bagi Anwar bila rakyat terjemahkan hukuman ke atas beliau melalui undi PRU13. Menanggung kekalahan sewaktu mengemudi Pakatan Pembangkang lebih pedih daripada menanggung kekalahan sebagai seorang banduan.

7. Anwar GAGAL SERANG KETELUSAN KEPIMPINAN YAB DATO' SERI NAJIB BIN RAZAK.

Gua amat yakin, jauh disudut hati Anwar Ibrahim bahawa beliau bersedih dengan keputusan mahkamah yang memihak kepada kerajaan Barisan Nasional. Anwar bebas dari tuduhan liwat, BN bebas dari sangkaan buruk rakyat yang Anwar ditindas dan dikhianat. Tahniah YAB Dato' Seri Najib. Gua sokong UMNO sampai mati. ABU... Allah Bersama UMNO.


p/s: Liwat tetap berlaku antara Anwar dan Saiful.. hehehehe.. FUCK ANWAR!!

7 comments:

Anonymous said...

Saya akan sokong UMNO telus sistem kehakimannya....

jomshopping said...

Saya juga menyokong UMNO

Anonymous said...

rakyat akn terus menjadi hakim yg telus...OKU...Orang Kuat Umno...!!!

TOKGURU86 said...

Yes!! Anwar bebas dari hukum dunia sebab liwat tersebut berlaku suka sama suka. Tapi Anwar tidak bebas dari hukum Allah sebab liwat tetap berlaku. Anwar harus bertaubat.

Anonymous said...

saya sokong sgt2.. hrp2 lps ni rakyat akan buka mata, akal dan pikiran.. jgn main sokong je membuta tuli..

Anonymous said...

yang ko dah bagi lubang jubor bagi anwar pastu bagi tahu seluruh dunia lubang jubor ko kena liwat tu apasal?

saiful nak menghampiri kemenanngan? menang apa ? punya la bodoh punya artikel..

bodoh punya penulis artikerl ni..

memang kaki liwat jugak...

TOKGURU86 said...

Waiima Saiful bagi jubur sekalipun, kalau betul kamu pemimpin yg taat pada peritah Allah, kenapa nak jolok batang dalam jubor Saiful? Suka Sama Suka tetap haram di sisi Islam. Nabi x ngaku ummat ooooo...