About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, January 2, 2012

KAH KAH KAH!! LAWAK!! BUDU PUNCA PAS ROSAK!!

Budu Cap Ketereh



Enak dihirup begitu saja.


Sekali lu baca tajuk memang tidak paham apa kena mengena budu dengan PAS atau Parti Islam Semalaysia. Di mana yang katakan perkara ini sungguh lawak? Mula-mula gua dapat cerita ini gua mula tergelak bersama rakan-rakan yang turut serta perbualan kami dengan beberapa bekas orang kuat PAS Kelantan. Jika lu orang nak tahu apa kaitan BUDU dengan kerosakkan PAS sila baca entri ini sampai habis.



Tahun 2011 pentas politik Kelantan sekaligus Malaysia digemparkan dengan kes seorang ADUN PAS Selinsing yang kantoi berzina dengan bini seorang cikgu di Kelantan. Zina tersebut berlaku dalam gerabak sebuah keretapi yang mana ianya telah didedahkan oleh laman blog pro BN. Sehingga hari ini ADUN tersebut gagal untuk menafikan perkara tersebut. Kupasan lanjut kes ini anda boleh baca dalam blog papagomo. Kes ini berlarutan apabila saksi yang mendedahkan kes zina ADUN tersebut menjadi mangsa gengster upahan ADUN tersebut yang mengakibatkan kereta saksi dilanggar. Hebatkan? Sudah ler berzina dengan bini orang, upah samseng pulak untuk langgar saksi. So.. apa kena mengena BUDU dengan kes ini? Sila baca lagi seterusnya.



Lu orang masih ingat dengan kes khalwat Abang Mat atau Mat Sabu dengan seorang wanita yang bernama Normah di bilik 121 salah sebuah hotel di Kota Bharu? Kes ini juga pernah menggemparkan seluruh pengikut PAS pada ketika itu sehinggakan ada dikalangan pemimpin PAS yang keluar dari perjuangan PAS. Sehingga hari ini kes ini masih belum terjawab oleh Mat Sabu. Kes ini berjaya di tutup dengan menggunakan kuasa Nik Aziz sebagai MB Kelantan. Hebatkan PAS? Bila kena batang hidung sendiri, semuanya ingin di tutup. Tetapi akibat terdapat orang dalaman PAS yang tidak sebulu dengan Mat Sabu, akhirnya perkara ini dibongkar untuk tatapan rakyat jelata. Sehingga sekarang Mat Sabu di gelarkan dengan Abe Mat 121 iaitu simbolik yang di ambil daripada nombor bilik yang beliau kantoi berkhalwat dengan Normah. Kah Kah Kah!!! So... Yang mana entri ini menyebut pasal BUDU? Jom kita baca lagi..


PAS sekarang amat ketara perbezaanya dengan PAS dahulu sehingga sudah wujud istilah PAS lama dan PAS baru. Kenapa? PAS terus bergolak apabila unsur mainan duit atau dengan istilah politik wang semakin terus melanda di dalam parti ini. Perkara ini juga pernah di bongkarkan oleh banyak portal mahupun blog. Anda boleh baca di sini. Jika dahulu PAS yang berdiri tanpa bantuan parti lain di lihat cukup suci dan bersih, namun PAS mengambil langkah yang sangat bodoh apabila bergabung dengan parti komunis DAP dan juga parti seks iaitu PKR. Melalui gabungan ini, unsur politik wang dan prinsip menghalalkan cara di dalam PAS mula merebak. Hal ini juga telah mengakibatkan ramai pemimpin PAS tidak lagi mahu bersama dalam perjuangan PAS yang dilihat semakin goyang kerana di pandu oleh Anwar. Golongan Anwarisme dilihat semakin menguasai PAS berbanding golongan ulamak. So.. dah jumpa ker apa yang dikatakan BUDU telah menyebabkan PAS semakin hancur? Belum? Baca lagi...

Istilah BUDU ini amat ringkas dan bertepatan untuk di tujukan kepada PAS sekarang. Dua faktor yang gua ulas di atas dilihat punca utama kenapa prinsip perjuangan PAS semakin gelincir dari landasan asal. Jika dahulu PAS perjuangkan negara Islam tetapi dengan DAP dan PKR, negara Islam bertukar kepada negara kebajikan. Jelaslah hanya kerana seks dan wang telah merosakkan PAS dan juga pemimpin yang ada di dalam PAS. Kalau lu orang nak tahu, bekas pemimpin PAS sudah melabelkan PAS semakin rosak disebabkan BUDU iaitu BUrit dan DUit. Kah Kah Kah!! PAS parti BUDU wehhh!!! Tapi gua suka makan ulam cicah dengan budu tempoyak, bukanya BUDU (BUrit dan DUit).


Ini Anwar Ibrahim langgan pelacur.


p/s: Unsur seks dalam PAS mungkin berpunca dari Anwar China Doll. FUCK ANWAR!!

No comments: