About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, December 3, 2011

TERIMA KASIH MB PERAK.











Majlis Ramah Mesra MB Perak bersama Perantauan Perak di KL dan Selangor nampaknya berjalan dengan baik. Walaupun kehadiran yang tidak begitu ramai, namun ianya cukup bermakna buat anak Perak yang hadir pada malam ini.

Wakil Anak Perak yang berucap, menyatakan perasaan berpuas hati apabila mereka yang berada di KL dan Selangor diraikan dan diberi ruang untuk berdialog dengan MB. Sesungguhnya ini adalah langkah yang baik untuk rapatkan ukhwah diantara pemimpin dengan rakyat katanya.

Banyak juga soalan yang diajukan kepada MB. Jenuh ler jugak MB nak menjawab. Tapi dapat melihat kepuasan melalui riak muka mereka ini kerana mereka dapat mendengar hujah balas isu oleh orang yang sepatutnya.

Ucapan MB mengajak anak muda supaya turut serta dalam agenda perjuangan bangsa dan negara. MB juga berharap agar anak muda Perak harus bertanggungjawab dalam menentukan kuasa politik terus kekal dimiliki oleh BN yang selama ini melaksanakan tanggungjawab sebaik mungkin. Isu Black metallic? MB tidak berminat untuk jawab katanya. Biarlah DAP gelarkan kita dengan apapun, asalkan kita tidak berlaku kejam terhadap mereka. STEADY MB! Anda rasional bukan emosional.

p/s: DAP memang BANGSAT!!!

No comments: