About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, December 23, 2011

SBPA SATU DILEMA BUAT PENJAWAT AWAM.


Apa yang berlaku sebenarnya dengan isu SBPA? Gua pun tidak paham sebab gua hanya bekerja sendiri. Tapi apa yang gua tahu, dengan SBPA ni jika SKT penjawat awam bawah 70% maka mereka dinasihatkan untuk berhenti kerja atas faktor kepentingan perkhidmatan awam. Lebih pada tu gua tak ambik port sangat. Hahahaha. Baik bisnez tak payah pikir pasal SKT atau SBPA.

Gua ada baca dua blog yang sangat meragukan. Kedua-dua blog ini menulis tentang SBPA tetapi hujahan yang berbeza. Gua pun menjadi bengong untuk mencari mana satu yang benar. Benarkah YAB Najib di sabotaj dalam merealisasikan penyelarasan sistem gaji baru buat penjawat awam? Baca sini. Atau benarkah faktor kewangan negara menjadi sekatan kepada SBPA? Baca yang ini plak. Bila dah baca kedua-duanya, comfirm kamu pening. hahahaha.


Ini juga penjawat awam

Apapun gua yakin dengan segala tindakan YAB Najib Razak. Beliau bukan orang yang bodoh dalam membuat keputusan. Beliau juga bukan memikirkan soal meraih undi dalam melaksanakan segala dasar negara. Bukan macam PAS yang sanggup gadaikan agama semata-mata ingin memancing undi rakyat. Atas sebab itu Hassan Ali keluar dari perjuangan PASik. Buat YAB Najib, gua tetap menyokong apa jua tindak tanduk yang beliau ambil. Sebab rakyat yakin, anda buat demi rakyat bukanya demi Parti.


p/s: Jom risik siapa sebenarnya KSN. hehehe. FUCK ANWAR!!



No comments: