About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, December 30, 2011

PANAS!!! AKHIRNYA WAN AZIZAH AKUI ANWAR LIWAT SAIFUL?


Gambar di atas adalah salah satu keratan artikel dalam sebuah portal yang di taja oleh yahudi. Di dalam artikel tersebut ada menyebut supaya kerajaan Malaysia menarik balik kes liwat yang dihadapi oleh Anwar Ibrahim. Artikel tersebut dengan berani menyuruh kerajaan Malaysia benarkan hubungan sejenis di amalkan di negara Malaysia. Siapa dalang kepada artikel tersebut? anda boleh baca sini.

Apakah nasib seorang wanita yang bernama Wan Azizah yang terpaksa menanggung dosa dan kesilapan yang dibuat oleh suami sendiri. Gua yakin jauh di sudut hati Wan Azizah menangis sengsara memikirkan si suami yang rakus gilakan kuasa. Kak Wan memang seorang yang penyabar dalam menghadapi segala dugaan ini. Namum sampai bila Kak Wan perlu berbohong kepada rakyat Malaysia. Sampai bila Kak Wan harus simpan setiap salahlaku yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim. Gua sebagai anak yang juga punyai ibu dapat merasai kesengsaraan Kak Wan, namun apakan daya. Gua benci Anwar sekaligus gua benci Kak Wan yang berselindung disebalik kesengsaraan. Cukup-cukuplah Kak Wan. Hari semakin tua, kubur memanggil kita. Sudah sampai masanya Kak Wan dedahkan segala kepincangan dan konflik dalam keluarga Kak Wan. Biarlah kita malu seketika tetapi janganlah kita tersiksa di alam kubur.

Gua bukannya Ustaz nak bagi tazkirah pada Kak Wan dan keluarga. Tetapi semakin hari semakin nyata apa jua tindak tanduk Anwar yang silap. Jam Omega yang tidak ada pada Kak Wan kenapa perlu Kak Wan rahsiakan? STOP DO THE STUPID THING Kak Wan. Betul ker inggeris gua? hehehehe.


p/s: Anwar Ibrahim Harus Bertaubat. FUCK ANWAR!!

No comments: