About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, December 31, 2011

HEBAT!! SUDAH ADA YANG MENANTI ANWAR DI DALAM PENJARA.


Anwar tidak perlu bimbang dengan nafsu seks beliau. Mungkin di dalam sana bakal menanti beliau lebih dari seorang Chinadoll kot. Kalau seperti gambar di atas, boleh tahan jugak.

Mungkin di dalam sana ada banduan yang dalam kemurungan. Kehebatan Anwar dalam berpidato barangkali boleh mengubat hati banduan yang tengah suram seperti gambar di atas ini.

Uniform Anwar mungkin sedikit berbeza warna dengan banduan di atas ini. Disebabkan Anwar amat berminat dengan warna kuning BERSHIT, maka mungkin itulah warna yang akan digunakan bagi uniform beliau.

Apa yang Anwar perlu risau sekarang adalah untuk berhadapan dengan mereka seperti gambar di atas. Wajah yang begitu garang sememangnya sudah lama mengidamkam stor kunyit yang baru. Tapi perkara ini mungkin normal bagi Anwar. FUCK YOU BABEH!

Apapun, sebelum 09/01/2012... Anwar perlu tonton cerita di atas ini sebaik mungkin. Melalui cerita ini banyak perkara yang di ajar untuk meloloskan diri sewaktu berada dalam penjara. Jika tidak Anwar akan lunyai dalam penjara. Tetapi gua yakin, walaupun Anwar tidak tonton movie tersebut, Azmin Ali akan berusaha untuk runtuhkan bangunan penjara nanti.


p/s: Gua tengok gambar pun dah gerun pasal penjara. Please Welcome To Prison Anwar!!

No comments: