About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, December 9, 2011

GEMPAR!! NIK AZIZ PAKAI PAMPERS KR1M?


Pergh... Penat gila gua hari ni. Semalam baru balik dari LIMA dah hari ni terpaksa jumpa kenalan rapat di Bagan Serai Perak. Sahabat lama yang belajar sama-sama di IPTS sekarang dia ni bekerja di Bagan Serai. Dia orang Kelantan negeri Serambi HIV. Hahaha.. Dalam perjalanan balik berjumpa dia, gua terpandang KR1M yang terletak di Bagan Serai. Apa lagi, inilah kali pertama gua masuk KR1M. Nak tengok apa yang menarik dalam KR1M. Fuhhh... KR1M memang terbaik gua rasa. Bukan main ramai pembeli kunjungi KR1M di Bagan Serai ni. Baik Cina, India Melayu, Orang UMNO, PAS dan sebagainya. Sebelum gua terlupa, nak cerita sikit apa yang kami berbual setelah lama tidak berjumpa. "Psssstt... Mu tau dop Nik Aziz pakai pampers doh loni?" Terkejut beruk bila member gua bisik macam tu. Biar betul mamat ni. Sebab kalau tengok secara fizikal Nik Aziz masih mantap! Bahkan sudah ikrar untuk lawan UMNO hingga hembusan nafas yang terakhir. Gua masih tidak percaya. "Betul ker bro?"..... "Aye ni tok cayo ko aku dih.. Mu try check nge Huse Muso, aku tau sebab aku baik denge menantu dio". Ini antara beberapa perbualan kami yang aku cukup berminat untuk tahu.

Jika benar Nik Aziz sudah tahap yang begitu kritikal, apakah benar PAS Kelantan semakin hilang arah tuju? Nik Amar dan Husam Musa dikatakan tidak sebulu. Siapa bakal ganti tempat Nik Aziz? PRU2008 sudah ada desas desus mengatakan Nik Aziz hendak berundur dari politik, tetapi Husam masih memaksa orang tua itu untuk terus bersama dalam perjuangan PRU12. Populariti Nik Aziz masih diperlukan pada ketika itu. Jika Nik Aziz berundur, PAS bakal hilang teraju untuk memikat hati pengundi Kelantan. Wahhh!!! Nik Aziz jadi MB pun secara paksa? Nik Aziz sebenarnya hanya MB boneka dan di bawah kawalan Husam Musa? Siapa pula yang kawal Husam Musa? Semestinya Anwar Ibrahim bapak segala seks Malaysia. kakakaka. Rupanya rakyat Kelantan selama ini dibawah naungan bapak langganan pelacur. No Wonder PELACURAN JALAN HAMZAH MANTAP!

Owh yer.. Berbalik kepada cerita KR1M tadi. Ada juga juak PAS yang datang beli beras dan gula di KR1M. Pada masa yang sama dia kutuk kerajaan. Gua ada belakang dia. Gua sindir secara halus. "Bang, rugi ler beli barang kat sini... nanti masuk neraka.. sebab sini kedai BN. Undi PAS jer masuk syurga" Juak PAS tu senyap jer.. Tapi lepas dia bayar, sempat lagi dia kacau awek cashier yang comel tu dengan bertanya.. "Dah ada laki ker?" budak pompuan tu wat dont noe jer.. hahahaha.. dasar juak PAS memang kaki BURIT.


Dalam masa gua pusing kedai tu, terjumpa dengan produk di atas. Gua snap gambar ini khas buat Nik Aziz. Kalau nak save belanja dalam waktu usia yang semakin uzur, boleh ler guna Pampers ini. Dijamin murah dan berkualiti. hahahaha..


Apapun gua cukup selesa dengan layanan KR1M. Bukan sahaja barang murah, malah adik cashier pun murah memberikan senyuman kepada pelanggan. Anda memang terbaik. Tahniah gua ucapkan kepada kerajaan kerana semakin memahami rintihan rakyat seperti kami. Thank you Allah. Selamatkan Malaysia.


p/s: Jom kita risik apakah benar Nik Aziz sudah tidak boleh kawal kencing


No comments: