About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, December 26, 2011

DEDAH!!! TNC AKADEMIK UPSI YANG BARU PRO ANWAR?


Gua nak ucapkan tahniah kepada Prof. Dr. Omar Abdull Kareem yang telah dilantik sebagai Timbalan Naib Cancelor Akademik dan Antarabangsa yang baru bagi Universiti Pendidikan Sultan Idris sekarang. Semoga dengan lantikan baru ini menjadikan UPSI sebuah IPTA yang melahirkan produk yang lebih bernilai bukanya produk bangang seperti Adam Adli. Hari ini gua dapat info dari kenalan media yang berada di Perak yang juga bekas pelajar UPSI berkenaan dengan Dr. Omar Abdull Kareem ini. Namun begitu, rakan gua itu berkata, beliau akan terus siasat samada ini ada kebenaran mahupun tidak. Apa info tersebut?

Benarkah Dr.Omar merupakan proksi Anwar yang berada dalam UPSI? Kawan gua sms memberitahu bahawa TNC Akademik yang sekarang adalah orang Pro Anwar. Dr.Omar juga pernah ditawarkan jawatan senator oleh Anwar Ibrahim jika suatu hari nanti FUCKATAN RAKYAT memerintah Malaysia. Pergghhh!!! Biar betul? Apapun ini adalah info peringkat yang pertama gua dapat dari kenalan dari Perak. Jika perkara ini benar, amatlah bahaya situasi UPSI sekarang. Jika info ini salah, setinggi-tinggi kesyukuran gua panjatkan pada illahi. Gua tidak mahu unsur Anwar terus merasuk bakal pendidik negara kita. Apapun siasatan tetap akan dijalankan. kekekeke.



Gua masih bengang dengan budak hingusan Adam Adli. Manusia yang tidak sedar dek untung. Belajar pun mengharapkan bantuan kerajaan, tetapi perangai kurang ajar mengalahkan seekor anjing yang gigit betis tuan. Kenapalah kita bela anjing kurap seperti ini lagi. Jika gua diberi mandat untuk jatuhkan hukuman ke atas budak dajjal ini, tanpa fikir panjang gua akan liwat mamat jambu ni. Tapi tak tahu ler kot Anwar awal-awal dah balun mamat sial ni. hehehehe.



Bercakap soal Anwar BABI ni, gua pun naik heran dengan pihak UPSI. Sejauh mana UPSI menjaga pelajar sehinggakan ada si kitol ini boleh melakukan majlis dengan mahasiswa UPSI. Gua amat yakin jika UMNO yang masuk buat program dalam mahupun luar IPT bersama mahasiswa, comfirm heboh satu negara yang UMNO berpolitik dalam IPT. Tapi bila bapak Anwar rasuk siswa supaya buat kerja jahat, masing-masing sorok tangan. Kenapa hal demikian boleh berlaku? Adakah mahasiswa lebih berkuasa jika nak dibandingkan dengan NC,TNC dan apa sahaja pegawai yang ada di IPT. Malas la gua nak ulas panjang. Bukan dapat duit pun. hahaha.





p/s: Adam Adly dalam pemerhatian samseng Malaysia. FUCK ANWAR!!

1 comment:

Anonymous said...

Prof. Omar Kareem memang sah orang pakatan rakyat. Khabarnya UMNO ditipu sebab Prof Omar mendaftar diri sejurus sebelum menjadi Timbalan Naib Canselor UPSI. Tak kan seorang boleh terus sokong UMNO dalam sekelip mata kalau bukan kerana hendakkan jawatan TNC.

Bila memegang jawatan YNC, dia sudah menamatkan banyak pensyarah & profesor yang berlatarbelakangkan UMNO!