About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, December 10, 2011

BERITA TERKINI!!! CINA JUAL BORANG BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA?

Gambar hiasan

Baru sahaja sampai di Melaka. Negeri kehebatan sejarah Melayu yang hari ini telahpun bergelar negeri maju. Tahniah (DAR) Datuk Ali Rustam yang telah banyak berjasa membawa Melaka ke mercu tanda sehingga berpusu-pusu pelancong datang ke Melaka. Sesak gila jalan hari ini. Tapi gua tak kisah sebab kereta gua kecil dan mampu cilok. Gua mendapat email terbaru dari rakan online yang berada di Sentul. Ringkasan email yang gua boleh cakap "ada orang cina jual borang BR1M dengan harga sekitar 40 sen dengan 50 sen di Flat Sentul". 50 sen itu merupakan kos untuk mereka tolong fotostat dan diedarkan kepada masayarakat sekitar. Inilah nikmat BR1M. Cina siap boleh buat bisnes fotokopi, rakyat susah dapat RM500.00. Apapun LHDN mesti buat kerja dengan baik untuk mendengar hati rakyat agar semua yang layak mendapat nikmat bantuan tersebut.


Gambar hiasan Flat Sentul


Gua juga dapat berita yang menyedihkan berkenaan dengan BR1M. Ada cubaan untuk mensabotaj BR1M oleh pihak pembangkang. Difahamkan kumpulan sabotaj ini telah bergerak segenap kampung pedalam yang mana modus operandi mereka mencari rakyat yang kurang intelek supaya mudah untuk diperdaya. Kumpulan ini juga telah mengedar borang BR1M kepada rakyat yang susah di pedalaman dan diminta untuk mengisi borang tersebut. Kumpulan ini akan menyamar sebagai agen kerajaan BN yang turun untuk membantu rakyat. Tetapi selepas borang itu dipungut, kumpulan ini akan campak atau buang atau bakar borang tersebut. Gerakan ini jika berjaya, individu yang mengisi borang tersebut melalui kumpulan ini akan marahkan kerajaan BN kerana bantuan RM500.00 itu tidak sampai kepada mereka walaupun borang sudah dihantar. Fuuhhh.. Jahat gila modus operandi juak Pakatan Pembangkang untuk sabotaj BR1M. Hal ini perlu di ambil perhatian oleh kerajaan. Borang ini mudah diperolehi dengan harapan rakyat tidak perlu berhadapan dengan masalah birokrasi, tetapi natijahnya ada golongan jahat juak PKR yang berhati binatang cuba menghalang nikmat rakyat susah.



Apapun rakyat tetap bersyukur kepada Allah dan berterima kasih kepada kerajaan yang dipimpin oleh YAB Datuk Seri Najib yang telah mendengar rintihan hati rakyat yang susah. Akibat terlalu takut dengan kehebatan BN, modus operandi jahat juak Pakatan Pembangkang akan berterusan bagi mengejar objektif mereka untuk merampas negara dan seterusnya menggadai negara.


p/s: FUCK Anwar Ibrahim. ABU= Allah Bersama UMNO

No comments: