About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, May 7, 2011

Terkini!!! DAP Mahu Jadikan Kristian Agama Bagi Persekutuan Malaysia?

Paderi Afrika yang menetap di Sarawak berucap


JEFF OOI AP Jelutong berucap


35 Paderi Berpegangan Tangan Sambil Bersumpah

Ini adalah galeri gambar yang diberikan oleh sahabat kristian kepada rakan blogger. Gambar ini diambil dalam satu Majlis makan malam DAP yang telah dianjurkan oleh DAP kawasan Parlimen Jelutong malam tadi semalam di Hotel Red Rock, Jln Macalister, Pulau Pinang untuk meraikan Pastor-pastor dari Sarawak dan Luar Negara yang telah membantu DAP di PRN Sarawak. Kemenangan DAP di Sarawak dikatakan banyak dimainkan peranan oleh paderi-paderi yang terdapat di Sarawak.

Kesemua Pastor yang lebih kurang 35 orang telah mengadakan upacara angkat sumpah dgn membuat bulatan dan bersentuhan tangan masing-masing dan berikrar dalam bahasa inggeris iaitu ingin menjadikan kristian sebagai agama bagi persekutuan Malaysia dan Perdana Menteri Malaysia adalah dari penganut agama kristian. Ini bermakna perkara 3 Islam sebagai agama bagi persekutuan dalam perlembagaan persekutuan akan diubah yang akhirnya merugikan umat Islam.

Sudah terang lagi bersuluh bahawa DAP sememangya anti Islam dan Melayu dari dulu hinggalah sekarang. Karpal yang pernah berkata " Over my dead " kalau nak wujudkan negara Islam adalah pengerusi DAP yang juga penganut agama Kristian.

Pokoknya, adakah PAS sedar keadaan ini. Atau memang PAS buat-buat buta kerana gilakan pangkat dan harta sanggup biarkan agama diratah oleh lanun DAP ini? Sesamalah kita berfikir.

p/s: DAP harus diusir, PAS dan UMNO perlu bersatu.


No comments: