About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, May 4, 2011

Husam dan Anwar Bergaduh?

Petalin Jaya: Anwar Ibrahim lagi sekali menolak permintaan kawan-kawan seperjuangan untuk tidak menjalani ujian poligraf semalam. Beliau berkata isu video seks tidak perlu diperbesarkan. Kenapa? Sebab China Doll itu tidak mengandung? hehehe. Dr Asri menyarankan supaya Anwar Ibrahim turut bersumpah laknat untuk tidak mengelirukan rakyat di Malaysia ini. Manakala Husam mencabar Eskay agar menjalankan ujian poligraf. Eskay pula mencabar Anwar turut sama-sama menjalani ujian poligraf, tetapi semuanya Anwar menolak. Kenapa? Takut dengan bala Allah?

Nik Aziz juga minta Anwar bersumpah, dan Tok Limbong yakin ramai rakan dalam pakatan haram ingin melihat supaya Anwar bersumpah, serah DNA, buat ujian poligraf tetapi kenapa Anwar terus melarikan diri? hehehehe.. Pandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke pelukan pelacur.

Hancurlah Anwar dalam dunia politik. Allah maha besar. Surat Umi Hafilda 1997 nampaknya memberi kesan sehingga ke hari ini. Kak Wan apa citer? minta jer fasakh. Buat apa digantung tidak bertali KakWan? Kesian anak-anak yang terpaksa menanggung malu kerana perbuatan mak ayah. Nak jadi PM? hehehe. Pergi usahakan tanah sendiri kemudian nak jadi raja sekalipun jadilah dalam tanah jajahan sendiri.

p/s: Anwar Ibrahim harus bertaubat!

No comments: