About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, May 2, 2011

GEMPAR!!! Anwar Akan Bersumpah?


Oit Anwar! Kau nak bersumpah atau kau nak jadi sesumpah? hahahaha. Itulah kata-kata yang mampu Tok ajukan kepada Anwar Ibrahim yang begitu hebat melipat pelacur atas katil. Ambek kau Kak Wan. Betulkah Anwar bersumpah? Semakin ramai rakan dalam pakatan yang menyuruh Anwar bersumpah, tetapi Anwar buat don't know jer dengan izin guna Inggeris. Jangan bersumpah wahai Anwar selagi kamu tidak dapat menjadi PM. hehehehe. Sebab rakyat Malaysia tidak mahu PM dia seorang yang gila. kekekeke

Buat Anwar, cukup hanya sekadar kamu tunjukkan Omega bagi menjaga hati pengikut kamu yang sedang memikul kemaluan atas kejantanan kamu di ranjang. hehehe. Juak pakatan sekarang sedang mencari seribu kali alasan untuk nafikan pelaku dalam video itu bukanya Anwar. Ada yang sanggup berkata video tersebut adalah konspirasi mereka sendiri untuk jatuhkan Anwar. hahahaha.

Tun M kata Anwar Ibrahim gelojoh sangat. Gelojoh apa? hehehehe. Bukanya gelojoh nak lakukan seks la, tetapi gelojoh inginkan kuasa. Baru setahun jagung dalam UMNO sudah ada cita-cita nak jadi PM. Dapat jadi TPM pun patut Anwar bersyukur. Akhirnya Allah buktikan kebenaran dan menghalang seorang bioseksual daripada menjadi pemerintah negara Malaysia tercinta.

Akan datang Dato' Eskay akan dedahkan satu perkara yang amat panas. Pendedahan itu mungkin akan lagi mengukuhkan kepercayaan rakyat bahawa itu benar-benar Anwar Ibrahim dalam aksi seks. hehehe. Sesama kita tunggu. Mungkin dengan pendedahan itu rakyat memang kenali siapa Anwar dan siapa pelaku dalam video seks.

p/s: Anwar masih hebat di atas ranjang. Betul kak Wan? hehehe

No comments: