About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, April 22, 2011

CheguBad Terus Sebarkan Fitnah


Tidak cukup dengan laman sesawang dan pentas ceramah, CheguBad terus menghasilkan buku untuk menyebarkan fitnah beliau terhadap YAB Dato Seri Najid dan isteri kononya terlibat secara lansung dalam kes kematian perempuan Monggolia iaitu Altantuya. Walaupun seluruh rakyat Malaysia telah pun tahu bahawa kes kematian Altantuya itu tidak mempunyai kaitan dengan PM, tetapi CheguBad tidak berputus asa untuk menabur fitnah dimana sahaja.

Bermula dengan pendedahan oleh YB Zulkifli Nordin kemudian beberapa orang pemimpin pembangkang bahawa Anwar Ibrahim adalah dalang kepada sebaran fitnah tersebut sudah cukup untuk rakyat Malaysia mencari kebenaran bahawa PM tidak terlibat dengan kes kematian Altantuya. Tetapi kenapa CheguBad masih lagi beria-ia ingin burukkan nama PM dan isteri? CheguBad ada cita-cita barangkali untuk menjadi Perdana Menteri suatu hari nanti.... hehehehe..

Buku fitnah yang dihasilkan oleh beliau itu dijual dengan harga RM30 setiap kali beliau turun ceramah dimana sahaja. Tok Limbong sempat membeli sewaktu buku ini dijual di Chemor Perak ketika CheguBad turun ceramah. Saja ler nak baca apa yang menarik sangat isi kandunganya. Hehehehe.. Bila dibaca, tergelak Tok Limbong..hehehe.. Kenapa tergelak? Banyak betul kesalahan ejaan dan struktur ayat... CheguBad mungkin dapat E Bahasa Melayu waktu SPM. hehehe...Kalau nak fitnah orang pun, ayat mestilah cantik dan betul.. Baru pembaca percaya CheguBad oiiii... hehehehe.


p/s: RPK pun sudah dedahkan bahawa fitnah itu dirancang oleh Anwar Ibrahim... CheguBad jer yang bodooooohhh.. hehehe

No comments: