About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, December 24, 2010

GEMPAR!!! BEKAS PENGAWAL KESELAMATAN NIK AZIZ DI TETAK

Pada jam 00.54 pagi 23/12/2010, h/p Tok Limbong berdering isyarat sms baru diterima. Satu sms yang mengejutkan tok apabila isi kandungan sms yang diterima menyatakan bekas pengawal keselamatan Nik Aziz telah ditetak semalam berdekatan dengan Selising, Kelantan. Mungkinkah ini ada hubung kait dengan kes Zina ADUN Selising dengan bini orang di dalam koch VIP keretapi yang hangat di perbualkan baru-baru ini. Ustaz Saidi ( bekas pengawal keselamatn Nik Aziz ) telah membuat pembongkaran di hadapan umum tentang kes zina ADUN tersebut. Beginilah hakikatnya bila seseorang ingin mendedahkan kejahilan yang dilakukan oleh seseorang. Siapa upah siapa, tok tidak berani untuk buat pertuduhan melulu. Risau takut kapak terbang atau parang singgah atas kepala. Walau apapun yang terjadi, tok doakan agar Ustaz Saidi cepat sembuh dan pesalah akan ketemu oleh pihak berkuasa.

p/s: Melayu perlu bersatu, Anwar mesti bertaubat, DAP musuh Islam.

2 comments:

Anonymous said...

Tok, manusia skrg nak tutup malu atau kejahatan kalau tak boleh secara kasar, secara halus kalau tidak pun cara main main langgar lari atau "ala merompak". Org indon madura pun boleh dia org upah buat keja ni...

TOKGURU86 said...

Biasalah. Barangkali dunia sudah akhir zaman. Yang bergegar mengatakan perjuangkan Islam, rupanya syaitan berupakan manusia. Cara pemakaian yang elok mengaburi mata orang lain. Mudahan kita tidak tergolong seperti yang demikian.