About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, June 25, 2009

PRESIDEN YANG TIDAK BERKUASA



Salam Perjuangan Islam..

Tok sekarang berasa amat sedih apabila mendapati ada orang Melayu kita sanggup membuat tipu helah dan bercakap bohong semata-mata ingin menjadikan mereka orang yang disanjungi oleh rakyat. Kenapa perlu wujud seseorang yang bergelar melayu Islam yang sanggup bercakap bohong terhadap rakyat yang telah mengamanatkan beliau sebagai pemimpin. Tidakkah rasa berdosa akan perbuatan yang telah dilakukan mereka ini. Haji Hadi, semasa Muktamar PAS yang baru-baru ini kamu yang bersungguh-sungguh bercakap tentang kerajaan perpaduan, tetapi sekarang mengapa kamu menunding jari ke arah UMNO yang selama ini membela nasib orang Melayu seperti kamu.
.
Namun begitu, Tok tidak suka untuk menyalahkan Haji Hadi semata-mata. Mungkin Haji Hadi tersepit dalam BULAN yang semakin kesamaran. Bila arahan diberikan oleh seseorang yang dianggap Tok Guru supaya tidak meneruskan perpaduan, Haji Hadi ibarat ditelan mati PAS, diluah mati PR. Tetapi jika telan pun tidak, luah pun tidak, jelas ianya memberi keuntungan kepada DAP durjana. DAP bersorakan seakan dapat memerintah tanah melayu bila Melayu semakin hebat berpecah. Tahniah buat Anwar dan Husam kerana berjaya jatuhkan karier Nasha seterusnya menggadaikan maruah bangsa Melayu Islam kamu sendiri.
.
Buat Haji Hadi, Tok ingin katakan yang kamu harus berfikir dengan lebih bijak bagaimana kuasa kamu sebagai presiden PAS. Adakah kamu rasai dhargai apabila idea kamu ditentang oleh puak kamu sendiri? Fikirkanlah. Selamat.
.





No comments: