About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, June 29, 2009

NIK AZIZ DAPAT SUNTIKAN BARU...

Nik Aziz cabar PM debat
.

Tok dengar cerita,

Mursyidul Am ajak PM kite berdebat pasal perpaduan Melayu?

ishkkkkk ishkkkkkk ishkkkkkk..

Tuan guru kita ni, kalau ke arah kebaikan buat apanya nak berdebat!Tok rasa la kalau debat ini diteruskan, mesti membuka pekung kedua-dua pihak. Nanti yang rugi siapa? Mestilah bangsa Melayu sendiri.Tok rasa tak elok la kalau debat ini diteruskan jugak..Baik la kalau duduk semeja berbincang baik-baik. Nape lak Nik Aziz jadi seorang yang emosional skrg ni ek? Nak kata dapat isteri baru, tak jugak. ni mesti Nik Aziz telah mendapat suntikan baru...

ooooOoooo ya... baru tok ingat Nik Aziz telah berjumpa dengan kawan lamanya baru-baru ini. Patut la Nik Aziz garang semacam je nak ajak orang berdebat.

JEJAK KASIH...
Setelah lama berpisah, akhirnya ketemu jua 2 rakan seperjuangan.
.
Tok sekali lagi hairan sama Nik Aziz. Tok dengar cerita, Nik Aziz menyamakan UMNO seperti kumpulan ajaran sesat Ayah Pin dan juga Komunis...
Waduh abg Nik, bukan ke org UMNO pun sebangsa dan seagama dengan kamu?
Kalau dengan Lee Kuan Yew, ko buleh bergurau senda sampai tak ingat dunia. Ni mesti Nik Aziz telah berjaya dipengaruhi oleh 'tangan-tangan ajaib' yang berada di belakang Nik Aziz ni.
Tok ingin berpesan kepada Nik Aziz la ni, cepat-cepat la kembali ke pangkal jalan. Kau tu dah tua, nanti kesilapan yang kau lakukan akan ditanggung oleh anak cucu kita pada masa akan datang. Bersatulah demi kepentingan Islam dan Melayu. Hentikan saja perangai 'gedebe' ko tu, usah la berdebat.
Bukan rundingan tu lebih baik dari berdebat?

No comments: