About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, July 1, 2009

NAFSU TAK MENGENAL USIA

Tok sangat tertarik dengan kisah seorang atuk yang berusia 78 thn meninggal dunia di rumah mak nyah di Kuantan beberapa hari lalu. Agak-agaknya atuk tu datang ke rumah mak nyah untuk buat apa? Bukannya nk menuduh tapi kalau dh sampai ke bilik mak nyah tu mesti lah untuk buat 'projek'. Walaupun umur hampir mencecah 80 an, tapi nafsu masih membuak-buak tanpa mengira dosa pahala.
Tok pun teringat kat 'ulamak' terkenal, Syeikh Anwar yg juga memiliki kemahiran, kelicikan, kepintaran & kepelbagaian strategi dalam melakukan hubungan seks luar tabie. Anwar pun sama seperti arwah atuk yg meninggal tu tapi yg membezakannya, Anwar lebih muda dan semestinya lebih bertenaga dari atuk tersebut.
Jadi kiranya seorang yang berusia 78 thn pun mempunyai nafsu yang sedemikian, apatah lagi Anwar yg berusia 60 lebih. Jadi kenapa sesetengah pihak menyatakan pada usia yang sedemikian Anwar sudah hilang tenaga untuk meliwat seorang anak muda yang berumur 20 an!
Semuanya tidak mustahil berlaku kerana apabila nafsu sudah menguasai akal, manusia yang bernama Anwar @ Anu-war bin Ibrahim akan hilang kewarasan.

2 comments:

Sulhairil Hafiz Bin Haji Sulaiman said...

Salam..

Hai tidak faham dewakampung dengan apa yang berlaku...banyak sangat kaum Nabi Lut muncul sekarang...mungkin hendak akhir zaman..risau pulak rasanya hendak menerima kelahiran cahaya mata dengan masalah yang berlaku dikala ini terutama melibatkan pemimpin

TOKGURU86 said...

allah selalu menguji org2 yg beriman. tidak mengira apa cara sekali pon. samada menguji kita dgn kesusahan, kelaparan dan sebagainya. Tok yakin pembaca diluar sana dapat mengawal iman tidak seperti Anwar.