About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, June 30, 2009

a men call Anu-war

.

Sinopsis dari filem terhangat JANGAN PANDANG BELAKANG PUNGGUNG.

Anu-war pemuda yang mengamalkan seks luar tabie. Semasa muda, Anu-war merupakan seorang mahasiswa yang petah berpidato. Namun di sebalik kepetahannya, Anu-war sering mengambil peluang untuk mencari publisiti murahan. Anu-war menggunakan kepetahannya untuk memperdayakan rakan-rakannya agar berdemonstrasi di jalan dan membuat huru-hura.
Dalam kesibukan membuat huru-hara, Anu-war masih sempat untuk melempiaskan nafsunya yang tidak berwaras. Dia memilih pasangannya tidak kira lelaki atau perempuan. Meskipun telah ditakdirkan bertemu jodoh dengan Ajijah, perangai luar tabie Anu-war semakin kuat.
Selepas dilantik menjadi pemimpin, Anu-war menggunakan paltform ini untuk melempiaskan nafsunya tak kira pada isteri orang, jejaka Indon, budak pembancuh kopi bahkan dengan haiwan pun Anu-war melepaskan nafsunya.
Namun begitu, kelebihan Anu-war ialah pandai mempergunakan ayat-ayat Quran dan berlagak alim. Bahkan Anu-war sanggup menjadi imam dan menyampaikan khutbah Jumaat semata-mata ingin menutup belangnya dari diketahui umum.
Pada masa yang sama Anu-war berjumpa dengan Tok Guru Ajis tau lebih glemer dengan panggilan Abe Nik. Abe Nik merupakan seorang yang nyanyuk namun tidak mendengar cakap org kecuali Anu-war sahaja. Anu-war telah beberapa kali di dakwa dan dipenjarakan kerana tuduhan namun Anu-war tidak pernah serik.
Semasa Anu-war diperhujung usia, nafsunya tidak pernah puas. Tambah-tambah lagi tindakan Anu-war sering dipertahankan oleh Abe Nik. Kadang-kala masyarakat sering terpedaya dengan mainan kata-kata mereka berdua yang bertopengkan agama.
Di penghujung cerita, Anu-war sekali lagi di dakwa kerana meliwat seorang anak muda. Anu-war telah memperdaya anak muda ini dengan limpahan Dollar US. Namun lama-kelamaan, anak muda ini sudah tidak tahan menjadi mangsa kerakusan nafsu Anu-war dan membuat laporan polis.
Tanpa rasa bersalah, Anu-war menyatakan itu semua hanya konspirasi itu menjatuhkannya dan Abe Nik seperti biasa akan mempertahankan Anu-war. Anak muda yang menjadi mangsa kerakusan Anu-war telah bersumpah laknat dan mencabar Anu-war agar bersumpah juga. Anu-war tidak bersumpah bahkan sampai kiamat pun Anu-war tidak akan bersumpah.
Di akhir cerita tanggal 8 Julai 2009 yang merupakan tarikh keramat ini, Anu-war sekali lagi telah dikenakan hukuman penjara akibat kesalahan meliwat kaum sejenis. Semasa dalam penjara, Anu-war telah dilaknati Allah dan dihinggapi penyakit misteri.
Selepas dibebaskan, Anwar menjadi kurang siuman dan duduk ditepi jalan di Cherok Tok Kun sambil merasakan dirinya merupakan seorang Perdana Menteri.
~the end~

3 comments:

Sulhairil Hafiz Bin Haji Sulaiman said...

salam

saudara jangan hairan apabila Nik Aziz mempertahankan Anwar Ibrahim kerana semasa kes gambar bogel Eli NIk Aziz boleh terima,,,disini menunjukkan Nik Aziz semakin tidak betul akal fikirannya

macam cerita Hindustankan orang jahat ini payah betul nak mati

red rooster said...

... Nik Aziz bukan ulama!

Shah said...

Nik Ajis bukan ulamak tapi pukimak. Perosak bangsa Melayu & Islam. Sanggup biar Melayu di hina Islam di pijak. Dulu membangun bersama Islam sekarang membangun bersama DAP kafir pun dah sah