About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, May 12, 2008

Budak hitam yang bernama Karpal

Lama tok limbong menyepi, sibuk dgn urusan-urusan keja. Tok Limbong baru saja balik dari Kuala Kangsar, pergi melihat dusun durian yang mula menampakkan hasil. Semasa di sana tok kurang membaca akhbar, tapi tok dapat tahu topik hangat yang di utarakan sehingga sekarang ialah kisah si kafir harbi seorang budak hitam cacat yang bernama Karpal, asal dari keturunan Singh.

Selepas sampai je kat rumah, tok melayari internet. Tok terbaca banyak kisah-kisah luahan rasa tidak puas hati terhadap budak cacat ini. Jadi tok rasa tok pun ingin meluahkan rasa tidak puas hati pada budak cacat ini.

Tok akui bahawa walaupun cacat dan hitam tapi budak ini pandai dalam undang-undang. Maklumla peguam lapuk la katakan. Tapi tindakan kurang ajar budak cacat ini yang mempertikaikan kuasa Sultan Perak merupakan tindakan yang boleh mencetuskan perkauman kaum dan huru-hara. Mengapa budak cacat ini berani berkata sedemikian? Tidakkah budak cacat ini sedar perbuatannya itu amat merbahaya?

Mungkinkah budak cacat ini masih belum sedar bahawa kuasa-kuasa Sultan-sultan tidak boleh dipertikaikan? Mungkinkah budak cacat ini juga belum tahu bahawa Melayu cukup taat pada Sultannya? Adakah budak cacat ini ingin merasai tulah Raja atau budak cacat ini merasa dirinya sudah setanding dengan raja-raja kerana dikelilingi oleh para ulamak dari PR?

Mana hilangnya suara-suara jantan pejuang-pejuang Islam seperti Nik Aziz, Hadi Bawang, Anwar Ibrahim, Husam Musa, Wan Azizah, si manis Nurul Izzah, Mustafa Ali, Harun Taik, dan pelbagai lagi pejuang-pejuang Islam dalam PR.? Tidak mereka sedar bahawa Ketua Agama Islam sedang diancam oleh budak hitam cacat ini! Adakah kerana ingin menjaga kepentingan peribadi, mereka sanggup tutup mulut dan pekak telinga tahkala si kafir harbi mengkritik Sultan Melayu! Tok Limbong sedih bila melihat perkara ini, di mana hilangnya kata-kata DAULAT TUANKU, PATIK BERDIRI TEGUH DI BELAKANG TUANKU!!!

Esok merupakan tarikh keramat 13 Mei yang sentiasa diingat dan dikenang dalam lipatan sejarah. Adakah peristiwa ini akan berlaku lagi? Mungkinkah budak hitam ini masih belum kenal dengan Tentera Sabil dari Sungai Manik taupun budak hitam ini ingin merasa ketajaman parang panjang Tentera Selempang Merah dari Johor.

Dahulunya Sultan kita yang memperkenankan nenek moyang budak cacat ini untuk tinggal di bumi Melayu, Sultan kita yang menjaga nenek moyang budak cacat ini seperti anak sendiri, Sultan kita juga yang menyuapkan makanan ke mulut nenek moyang budak cacat ini. Tapi hari ini lihat lah balasan yang diberikan oleh budak cacat ini setelah 1001 kebaikan yang dibuat oleh Sultan kita.. Adakah ini yang kita inginkan?

Namun kita belum terlambat bangsaku, ayuh kita mulai dari sekarang. Kita lawan sesiapa yang berani melawan Sultan kita, kita peliharakanlah kedaulatan Sultan kita. Kuasa itu sahajalah yang ada sekarang ini untuk menjamin keagungan bangsa....

"Kita hanya tinggal kuasa, yang akan menentukan bangsa"

DAULAT TUANKU...
PATIK SEKELIAN RAKYAT JELATA SANGUP BERMATIA-MATIAN DEMI TUANKU.

5 comments:

Pencatatsepi said...

setuju..
selamat balik dari Perak. negeri kedua teman. harapan agar Melayu kita sedar ttg perkara ini. teman pandang rendah terhadap pemimpin PAS dan PKR (yg Melayu) kerana mereka ini penakut.takut pd Karpal Singh. Takut Pakatan Rakyat menjadi PECAHAN RAKYAT. Insaflah dan beristighfarlah wahai pemimpin2 itu.

anwar dot com said...

salam,

ada masa mohon tonton video2 ni..

Video 1

http://www.youtube.com/watch?v=JEYnh9Yvtew

Video 2

http://www.youtube.com/watch?v=mrNv44WoJck&feature=related

sumber :

http://www.anwaribrahimdotcom.blogspot.com/

Demang Lebar Daun said...

Ai, berani ke deme tegor Karpal..? Jawatan MB tu pun ehsan DAP. Takkan nak lawan towkey. Ngikut je le jawabnye.

Pink Panther Club said...

Bloggers ni pyung BN ke??

Anonymous said...

bakpo korang kutuk nizar??? ko ni kafir ke???