About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, October 24, 2015

Gempar!! Monyet Terlepas Dalam Dewan Parlimen.


Pembentangan belanjawan 2016 yang dibuat oleh YAB Pekan hari ini telah mendapat perhatian oleh kebanyakan pihak. Banyak persoalan yang telah terjawab khususnya elemen GST yang selama ini menjadi isu hangat dalam politik negara.

GST dilihat menjadi faktor penyelamat kepada belanjawan yang dicadangkan oleh pihak kerajaan berikutan keadaan ekonomi negara yang tidak stabil apabila kebanyakan harga komoditi negara mengalami kejatuhan beserta nilai matawang negara yang jatuh.

Namun, pengumuman belanjawan 2016 yang dibentangkan oleh YAB Pekan tidak menggambarkan yang negara Malaysia diambang muflis seperti mana yang telah dihebohkan oleh pihak pembangkang selama ini.

2 comments:

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

Milasha said...

Have you heard about online marriages? No? Then you heard about online brides for sure! Meet a nice woman in the Internet, communicate as long as needed, and decide when you want to make the next step. You can also use a video chat, send gifts, and then even organize a face-to-face meeting. Cyber dating can be as fun as real one. minnesota dating