About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, April 30, 2013

Untuk Mereka Pastinya Semua Halal. #GE13 #TolakPR

Ketua Dewan Ulama Pemuda PAS

Ketika UMNO diserang bertubi-tubi berhubung isu APCO, PAS antara parti yang kuat mengunakan nas dan dalil untuk menyatakan bahawa haram bagi umat Islam bekerjasa dengan Yahudi.

Walaupun tidak pernah wujud kerjasama UMNO dengan APCO, tetapi PAS tidak henti-henti untuk cuba kaitkan kononya wujud kerjasama antara kerajaan BN dengan Yahudi Israel. Ketua Dewan Ulama PAS mengeluarkan kenyataan bahawa Yahudi tetap haram untuk umat Islam memberi kerjasama.
 
Presiden PAS Kata Boleh Kerjasama Dengan Yahudi
Tetapi, PAS terus ubah pendirian bila mana Anwar Ibrahim yang pernah memberi kenyataan kepada WSJ bahawa beliau akan menyokong penuh usaha menjaga keselamatan negara Israel. Ketika isu ini, Anwar Ibrahim telah diserang bertalu-talu oleh pelbagai pihak kerana tindakan beliau yang menyokong negera Israel. 

Tetapi yang pelik, Haji Hadi terus keluarkan kenyataan bahawa "Boleh Kerjasama Dengan Yahudi". Jika sebelum ini Ketua Dewan Ulama Pemuda PAS cakap Yahudi tetap haram, tetapi Haji Hadi kata BOLEH. Apa sudah jadi dengan PAS. Mana satu yang rakyat nak terima? Boleh atau tidak sebenarnya kerjasama dengan Yahudi?

Perkara ini jelas telah wujud keraguaan dalam pemikiran PAS. Fahaman "Muktazilah" semakin menular dalam parti PAS. Bila sesuatu itu memberi keuntungan kepada mereka, sudah pasti ianya halal. Tetapi bila mana ianya tidak memberi keuntungan kepada mereka, sudah pasti haram. 

PAS akan gunakan al-Quran sebagai ikutan jika selari dengan kehendak mereka, tetapi jika al-Quran tidak selari dengan kehendak parti mereka, PAS akan merujuk kepada ketua mereka, Inilah fahaman "Muktazilah" yang semakin menular dalam parti PAS. Al-Quran dirujuk semata-mata untuk memburukkan pihak lawan bukanya untuk mengajak ahli parti ke jalan Allah. Sebab itu PAS kata Haram bergabung dengan UMNO dan halal berkawan dengan DAP.

Jelaslah bahawa PAS semakin lama semakin mengelirukan rakyat. Berapa ramai pengikut PAS yang tidak suka apabila PAS terus pertahankan Anwar Ibrahim yang nyata proksi kepada Israel. Lagi yang tidak boleh diterima oleh ahli PAS bila mana PAS sanggup menjadi kuda kepada Kristian DAP.

-Sokong Islam Anda Selamat, Sokong PAS Anda Sesat-

Panas!! Video Mustafa Ali Terbaru Disebarkan!!

video

Ramai Yang Tertipu Dengan Agenda Ghaib Anwar Ibrahim. #GE13 #TolakPR

Merah Tuntut Royalti?

Gila!!Memang gila!! Agenda yahudi zionis semakin berjaya diluaskan di Malaysia. Yahudi Zionis akan guna segala cara untuk sesatkan orang Islam di Malaysia. Kali ini melalui himpunan KL112.

Kumpulan Gay dan Lesbian di negara luar
Dari himpunan bersih lagi kita sudah dapati sebenarnya himpunan tersebut bertujuan untuk perjuangkan hak kebebasan seks yang melampau. Kali ini himpunan tersebut diteruskan lagi dengan ditukar nama kepada KL112.

Lihat gambar di atas, kelihatan 4 orang gay di negara luar mengenakan pakaian bewarna hijau, oren, kuning dan merah sewaktu kempen LGBT di negara mereka. Apakah satu kebetulan dengan KL112.



Umum kita ketahui, pada 12 Januari ini satu himpunan KL112 dianjurkan oleh puak pakatan pembangkang. Mereka memaksa agar sesiapa yang ingin turun wajib memakai baju berwarna merah, hijau, kuning dan oren.

Wanita Lesbian Malaysia

Mungkin Ambiga pejuang Lesbian, sebab itu sehingga hari ini Ambiga tidak ada suami. Ambiga jugalah pengasas kepada himpunan bersih yang menggunakan pakaian berwarna kuning.

Kipas milik seorang Lesbian
Peranan warna sudah mencukupi untuk perjuangkan hak LGBT. Bagi kumpulan seks songsang ini, merah, kuning, oren dan hijau adalah warna milik mereka. 

London Gay Pride used Red Colour.
Apakah ini semua kebetulan dengan himpuan KL112 yang mana kumpulan tuntutan royalti guna warna merah, anti FGVH guna warna oren, BERSIH guna warna kuning dan anti lynas guna warna hijau? ataupun semua ini memang sudah dirancang oleh musuh Islam?

Kebetulan juga tarikh himpunan tersebut sama dengan tarikh Shamsidar akan diheret ke mahkamah untuk perbicaraan salah laku seks bebas Anwar Ibrahim. Ini beerti KL112 adalah perjuangkan seks bebas Anwar Ibrahim?


Pembangkang Takut Dengan Poster Najib Razak.

Kenapa pembangkang perlu takut dengan poster Najib Razak? Di Negeri pemerintahan BN, tidak ada walaupun satu jentera BN menurunkan gambar atau billboard yang terpampang muka Nik Aziz mahupun Anwar Ibrahim.

Ternyata aura Najib Razak sememangnya hebat dan menjadi ancaman yang cukup hebat kepada pembangkang di seluruh negara Malaysia.

Sent from my iPhone

New Order!! Percaturan Yahudi Untuk Anwar Ibrahim Menjadi Perdana Menteri Tersebar.#GE13 #TolakPR #Vote4BN


Mungkin kita hanya merasakan kata-kata Adolf Hitler itu satu perkara yang biasa. Bagi sesetengah manusia, kita menganggap kata-kata Hitler di atas hanya untuk menyuruh manusia menghormati beliau.

Tetapi, apabila kita dapat melihat sendiri kekejaman Yahudi terhadap rakyat Palestin, barulah kita rasa ada kebenaranya apa yang Hitler ungkapkan.

Pernah kita baca buku protokol Zionis Yahudi? Dalam buku tersebut terdapat beberapa protokol atau sumpah zionis yang menjadi pegangan mereka.

Bagi kita, ianya tidak ada kepentingan untuk kita mengambil tahu tentang protokol Zionis. Tapi keseluruhan muslim jelas "Yahudi Nasrani Tidak Akan Senang Sampai Bila-bila Dengan Agama Islam".


Aku mula tertarik dengan beberap protokol atau sumpah Zionis yang terdapat dalam buku tersebut. Anyway, buku ini bukan ditulis oleh orang UMNO. Awal-awal aku cakap sebab takut ada pembangkang kata ini semua Konspirasi UMNO.

Salah satu sumpah Zionis adalah membakar semangat rakyat di mana-mana negara hingga menjadi histeria atau hilang akal supaya rakyat akan menghancurkan apa sahaja yang zionis mahu. Ketika itu, nama Tuhan juga mampu terhapus.

Apakah kehancuran sewaktu rusuhan BERSIH hanyalah satu kebetulan? Apakah tingkah laku rakyat Malaysia yang bagaikan orang hilang akal hanya satu kebetulan? Ataupun ini salah satu sumpah Zionis?

Waktu rusuhan BERSIH, Kuala Lumpur bagaikan mengalami saat kehancuran yang sangat dasyat. Perusuh bagaikan dihasut syaitan hingga hilang pertimbangan.

Polis dipukul, harta awam dirosakkan, sistem nilai dalam diri bagaikan tidak lagi wujud. Tatasusila yang dituntut agama Islam sudah diketepikan. Kejayaan sumpah Zionis pertama sudah diperolehi.


Kemudian aku terus baca buku protokol atau sumpah Zionis ini. Aku terjumpa lagi sumpah Zionis yang juga sudah berlaku di Malaysia.

Zionis atau Yahudi atau Israel akan jadikan mana-mana negara selain negara milik mereka sebagai gelanggang perbalahan manusia yang membawa kepada huru-hara.

Motif Zionis adalah berupaya untuk menjatuhkan ekonomi sesebuah negara tersebut. Waktu itu, Zionis akan berlagak sebagai penyelamat dan membawa masuk Sosialis dan Komunis yang boleh memberi ruang kepada Zionis menguasai bangsa lain.


Insiden pencerobohan di Lahad Datu masih hangat dibicarakan. Umum ketahui, di Lahad Datu pertempuran yang berlaku adalah sesama muslim. 

Jika dilihat dari protokol Zionis di atas, kita tidak pelik bila ada dakwaan kuasa asing yang memberi dana kepada tentera KIRAM 3 untuk menyerang Lahad Datu.

Laporan yang dikeluarkan kementerian Pelancongan Malaysia, pendapatan negara melalui sektor pelancongan di Sabah merudum. Mungkin bab ekonomi tidak perlu dibicarakan di sini, tetapi yang nyata orang Islam berbunuhan sesama Islam.


Aku terus membaca buku sumpah Zionis ini. Banyak yang aku temui yang selama ini ada bibit-bibit berlaku di negara kita. Mungkin tidak perlu aku mengambil semuanya untuk ditulis di sini.

Aku tertarik dengan sumpah yang terakhir ini. Yahudi akan membawa masuk racun "LIBERALISME" ke mana-mana negara supaya menggugat kestabilan politik. 

Yahudi akan atur pilihanraya supaya boleh memberi kemenangan kepada pemimpin yang dapat bertugas sebagai agen Yahudi.


Kita jangan mengambil mudah dengan apa yang pernah diperkatakan oleh Ustaz Ismail Mina tentang Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim merupakan manusia yang mengamalkan Liberalisme dalam negara kita.

Ustaz Ismail Mina adalah bekas rakan karib Anwar Ibrahim sewaktu dalam ABIM dahulu. Ustaz Ismail Mina yakin 100% yang Anwar adalah manusia yang liberal.

Maka kita tidak pelik bila Anwar pernah menyokong usaha menjaga keselamatan negara Israel yang mana kenyataan itu dilaporkan oleh Wall Street Journal. 

PRU13 semakin hampir beb... Zionis sudah mengatur segala-galanya di Malaysia ini. Sosialis? Komunis?Liberalisme? Rusuhan? Peperangan? Semuanya sudah berlaku di Malaysia menjelang PRU13.

Hajat besar zionis dalam buku sumpah tersebut adalah mengangkat Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri Malaysia selepas ini.

Berdoalah wahai muslim di Malaysia.. Berdoalah pada Allah yang maha kuasa agar agenda Yahudi Zionis tidak akan berjaya di bumi Malaysia tercinta ini.

Video di bawah ini mungkin boleh mengukuhkan lagi apa yang aku tulis di atas. Kita jangan terlepas pandang dengan mainan jahat agen-agen Yahudi di Malaysia ini.



Sunday, April 28, 2013

Amaran!! Gambar Zuhud Husam Musa Bakal Dinaikkan Di Putrajaya.#GE13 #TolakPR.


Sampai bila PAS mahu menipu rakyat dengan lakonan-lakonan mereka? PRU12 mungkin boleh PAS menipu rakyat sebab ketika itu pembangkang hampir 80% menguasai media baru. Tetapi zaman telahpun berubah. Penguasaan media baru antara BN dan pembangkang boleh dikatakan 50%-50%.

Kita yakin, gambar-gambar zuhud Nik Aziz akan dijadikan modal paling mahal untuk pembangkang meraih undi terutama dari kalangan orang Melayu. Mereka percaya, hati orang Melayu cukup lembut untuk menerima lakonan Nik Aziz ini.

Namun ini semua kita bercerita 5 tahun yang lepas. Setiap lakonan Nik Aziz ini telah dibongkarkan satu demi satu oleh kumpulan media baru mesra Barisan Nasional.

Dahulu, orang Johor, KL, Selangor, Perak tidak tahu yang Nik Aziz punya banglo besar. Orang luar hanya tahu Nik Aziz hanya memilik rumah usang yang disebarkan oleh media pihak mereka. Namun hari ini, dengan penguasaan media oleh pihak pro BN, selain orang Kelantan sudah tahu yang Nik Aziz juga punyai aset yang begitu hebat.

Kezuhudan Nik Aziz sudah tidak laku. Lakonan Nik Aziz tidak lagi berkesan. Air mata buaya Nik Aziz tidak lagi semahal PRU12.

Selesai aku bercerita bab Nik Aziz. Aku hari ini mendapat maklumat dari kawasan Putrajaya. Kita tahu, Husam Musa meroyan ingin kalahkan Tengku Adnan bagi Parlimen Putrajaya.

Husam tidak berjaya menangkis segala cerita tentang kegagalan beliau di Kelantan yang didedahkan oleh media mesra BN. Tidak cukup dengan itu, bekas pegawai khas Husam Syed Azidi sendiri turun ke Putrajaya untuk menceritakan hal sebenar yang Husam Musa adalah manusia hipokrit.


Husam masih lagi percaya, perang psycology amat penting dalam PRU13 ini. Kejayaan besar PAS Kelantan sewaktu PRU12 adalah kerana idea beliau mencipta gambar Nik Aziz menangis dan jadikan billboard besar untuk dinaikkan di tepi-tepi jalan. Kerana billboard itulah, pengundi luar Kelantan balik mengundi dan memangkah PAS.

Husam yang juga membayar kepada Syed Azidi menyebarkan gambar-gambar zuhud Nik Aziz  melalui blog kickdifella. Waktu itu, pengundi yang berada di luar Kelantan terpegun dengan air mata buaya Nik Aziz.

Hari ini, Husam Musa dalam cubaan menggunakan strategi yang sama untuk menipu warga Putrajaya. Dalam masa beberapa hari lagi, pasti akan naik billboard besar di Putrajaya yang terpampang wajah Husam Musa sedang memegang kitab suci al-Quran.

Sesi Fotografi itu berlaku pada hari ini yang mana hanya mengambil masa 10 ke 15 minit. Mesej yang cuba disampaikan oleh Husam melalui billboard tersebut beliau seorang yang rajin membaca al-Quran dan itulah amalan setiap hari beliau. 

Husam Musa cuba bermain dengan persepsi rakyat. Husam cuba doktrin pemikiran rakyat kononya dia juga manusia yang sangat zuhud, padahal dialah manusia yang paling hipokrit.

Warga Putrajaya bukan bodoh. Warga Putrajaya sememangnya perlu menolak Husam Musa dalam PRU13 ini. Putrajaya tidak perlu seorang pemimpin yang hanya pandai berlakon tetapi gagal melaksanakan tanggungjawab.


Panas!! Mantan Ahli Parlimen Teluk Intan Tidak Pernah Jumpa Pengundi Selama 5 Tahun. #GE13 #TolakPR



Pengundi Teluk Intan pastinya tidak mahu lagi termakan dengan tipu helah calon pembangkang pada PRU13 ini.

Mereka sudah serik memberi undi kepada calon DAP Parlimen Teluk Intan serta DUN Pasir Bedamar yang hanya bercakap kosong.

Selain itu, rakyat Teluk Intan terutama orang Melayu juga tidak mahu PRU13 ini, satu-satunya kerusi Melayu DUN Changkat Jong jatuh ke tangan PAS yang hanya bercakap kosong selama ini. Baca sini.


Selama 5 tahun sejak 2008 rakyat memberi mandat kepada DAP dan PAS di Parlimen dan DUN, kebajikan serta pembangunan setempat tidak melihatkan hasil yang positif dari mantan wakil rakyat mereka.

Sebaliknya yang banyak melakukan kerja adalah pemimpin Barisan Nasional tempatan seperti Dato Mah Sew Keong (Calon BN Teluk Intan) dan Azhar Jamaluddin (Calon BN Changkat Jong).

Panas!! Kenali Calon PAS Lenggong. Bapa Rasuah? Lihat Bukti Ini. #GE13 #TolakPAS.

Sebelum ini aku ada memetik satu artikel dari blog mesra BN tentang kekayaan melampau calon PAS Lenggong. Klik sini. Sampai sekarang calon PAS ini masih membisu dengan dakwaan yang beliau pernah dinasihatkan oleh majikan supaya letak jawatan sebagai pegawai kanan Kastam atas faktor tertentu.

Perkara ini bukan sahaja berlegar di ruang maya yang mungkin pengundi Lenggong sendiri tidak tahu, tetapi ianya semakin menjadi-jadi apabila terdapat sepucuk surat yang dikeluarkan oleh ahli PAS Lenggong sendiri yang bernama Zulkifli Mohamed.



Mungkin kita tidak perlu baca semua isi yang ada dalam surat tersebut. Aku suka untuk mengambil beberapa perkara dalam surat tersebut untuk kita semua menilai siapa sebenarnya Razman YDP PAS Lenggong yang juga calon PAS Parlimen Lenggong.

Perkara 1 dalam surat tersebut, Zulkifli ada menulis "Tuan adalah bekas pegawai besar Kastam, tetapi banyak orang kata tuan terlibat dengan rasuah. Tuan dapat mengumpul harta berjuta-juta ringgit dan membuka syarikat yang besar. Majikan tuan memintan tuan istihar harta tetapi tuan gagal dan tuan dinasihati berhenti. Betul ker ini berlaku?".

Perkara 6 dalam surat tersebut, Zulkifli terus bertanya, "Masa tuan jadi pegawai besar kastam dulu, waktu hari raya anak-anak di Kampung Luat pasti berkunjung ke rumah tuan. Tapi mengapa tuan masa bagi duit kat budak-budak tuan kata nah!! ni duit rasuah. Tuan bergurau ker?".



Zulkifli juga meluahkan rasa tidak puas hati beliau dengan cara Razman amalkan politik wang untuk menjatuhkan bekas YDP PAS Lenggong Ustaz Sukri. Isu ini dijelaskan dalam perkara 9 di surat tersebut.

Razman juga pernah menyerang Pak Hamid yang berhasrat ingin keluar parti PAS kerana tidak berpuas hati dengan kepimpinan Razman seperti perkara 12.

Harap orang Lenggong perlu menilai dengan berlapang dada siapa sebenarnya calon PAS yang anda perlu tolak secara total.


Friday, April 26, 2013

Panas!! Bukti Video, PAS Rasuah Anak Muda Menjelang PRU13. #GE13 #TolakRasuah.



Bila kerajaan pimpinan Najib Razak melaksanakan BR1M 1.0 dan 2.0 kepada rakyat miskin, PAS mula menyalak kata BN amalkan rasuah.

Paling gila bila Nik Aziz kata, rakyat yang dapat BR1M itu ibarat ayam dan itik yang diberi makan oleh tuanya. Biarpun yang paling depan beratur ambil BR1M adalah orang PAS sendiri.

Cuba kita tengok video di bawah. Anak muda bermotor di beri wang RM10.00 untuk berarak pusing kampung oleh pemimpin PAS tempatan.



Nik Aziz nak kata apa pula dengan tindakan pemimpin PAS tempatan yang bagi RM10.00 pada anak muda di atas?

Apakah ini dianggap sedekah oleh Nik Aziz? Yang dalam video ini halal ke haram? Nik Aziz perlu bagi penjelasan.

Seorang pemimpin yang baik dan alim, dia tidak boleh double standart. Jangan pula kata yang BN buat haram tapi yang PAS buat halal.

RM10.00 ringgit beb? Inikah nilai anak muda di mata orang PAS? Sepatutnya di Kelantan, PAS perlu fikir bagaimana nak bina potensi anak muda.

PAS Kelantan sepatutnya fikirkan bagaimana nak kurangkan jumlah migrasi anak muda Kelantan ke negeri luar dengan membuka peluang pekerjaan yang banyak.

Ini tidak, tiap kali nak PRU maka PAS akan jadikan anak muda sebagai mangsa dengan memberi upah RM10.oo dan berarak naik motor pusing kampung sambil kibar bendera PAS. Lepas tu mereka jaja "Anak Muda Geng Kita".

Macam sial jer kan orang PAS ni? Anak muda Kelantan sebenarnya dalam keadaan tidak sedar telah menjadi mangsa politik PAS Kelantan.




Limpahan Manusia Hadiri Ceramah PAS Di Lumut. Tumbang UMNO. #GE13


Mungkin saban hari manusia semakin jelik dan jemu dengan ceramah mencarut dan caci maki oleh pembangkang. Permulaan bicara disusun dengan ayat suci al-Quran, tetapi isi ceramah penuh dengan kata-kata yang kesat.

Semalam aku dan keluarga berkesempatan menjengak saudara terdekat di Pasir Panjang Laut Perak. Dapat info dari sepupu malam nanti ada ceramah PAS di Batu 9 Lekir.

Tidak ada apa yang nak buat di rumah, aku ajak sepupu layan ceramah PAS semalam. Dalam gambar di atas, calon Parlimen Lumut sedang berucap. Menjadi kelaziman, setiap patah perkatan pasti ada caci makin hamun terhadap orang lain.

Ramai ker yang hadir? Biarlah gambar yang berbicara. Apapun, tahniah la buat orang Lumut Perak kerana tidak gemar untuk hadir ceramah caci maki puak pembangkang.

Sesunggunya, kita di Malaysia ini menolak secara total politik mencarut, rusuhan dan politik samseng seperti yang di amalkan oleh puak pembangkang.



Terkini!! Billboard Zahid Hamidi Disimbah Cat Merah! #GE13 #TolakPR.


Politik kotor amalan puak pembangkang semakin menjadi-jadi. Terkini aku mendapat kiriman gambar dari Perak melalui MMS mendapati billboard calon BN Bagan Dato disimbah cat merah.

Billboard yang terletak di kawasan Parit 17 Bagan Dato yang mempunyai gambar muka calon BN Dato Sri Zahid Hamidi ini merupakan kali pertama wujudnya politik samseng di Bagan Dato ini.

Mudah-mudahan dengan politik samseng dan jijik amalan puak pembangkang ini memudahkan lagi pengundi untuk mengenali wajah sebenar pembangkang di Malaysia ini.

Sent from my iPhone

Perempuan Bogel Kibar Bendera BN? Panas!! #GE13

Konspirasi PKR
Gempar baru-baru ini apabila media fitnah pembangkang menyalak bagai nak rak kononya pelaku seks seperti gambar di atas adalah penyokong tegar Barisan Nasional.

Namun, gambar di atas menjelaskan segala-galanya. Perempuan gila seks itu memegang bendera BN sambil bogel bertujuan untuk memburukan imej BN semata-mata.

Apakah ini komplot busuk pembangkang bersama perempuan cina yang gila seks di atas. Hubungan mesra antara perempuan tersebut dengan Nurul Izzah menjelaskan pada kita bahawa perempuan gila seks itu adalah penyokong PKR yang tegar.

Kesian beb aku tengok cai PR. Tertipu dengan cina perempuan gila seks tersebut hanya kerana mahu raih undi rakyat.

Sent from my iPhone

Thursday, April 25, 2013

Informasi Terkini!! Kerajaan BN Perak Luluskan RM265,000.00 Dirikan Surau Sekolah. #GE13 #VoteBN


Zambry Abd Kadir Pengerusi BN Perak berucap di hadapan warga guru dan PPD di Sekolah Menengah Sri Perak Teluk Intan dalam program turun padang dan walkabout Menteri Besar bersama rakyat.


Dalam majlis tersebut, sejumlah peruntukan sebanyak RM256,000.00 telah diluluskan oleh kerajaan negeri Perak bagi membina surau baru di Sek Men Sri Perak tersebut.

Panas!! Kenali Calon PAS Pasir Panjang Lumut. Dia Ahli UMNO Yang Sah? #GE13 #TolakPAS.

Rohawati Calon PAS
BN Kroni! BN Korup! BN Khianat Melayu! Ekonomi Malaysia lumpuh bawah pentadbiran BN! Setiap kali kempen ceramah PAS di Pasir Panjang Lumut hatta di mana pun, itulah perkataan yang akan keluar dari mulut orang PAS.

Menjawab pertuduhan itu, jom kita kenali calon PAS DUN Pasir Panjang di Lumut, Perak. Nama beliau Rohawati Abidin.

BN Kroni? PAS sentiasa bawa cerita kononya setiap projek di Malaysia ini pasti kerjaan akan bagi pada orang kuat BN atau ahli UMNO. Betul ker? Kita lihat gambar di bawah.

Pusat Servis Komputer Rohawati
Rohawati memilik sebuah syarikat servis komputer di Manjung Lumut, Perak. SKMM di bawah Kementerian Penerangan Malaysia telah memberikan tender kepada Syarikat milik Rohawati untuk menyelenggara komputer 1 Malaysia. Tender tersebut mencecah nilaian ratus ribu setiap tahun.

Apakah dengan tender yang kerajaan bagi pada Syarikat Rohawati itu PAS masih boleh menuduh kerajaan BN hari ini mengamalkan kronisme? Rohawati telah memperolehi keuntungan hasil daripada tender tersebut berlipat kali ganda. Kroni lagi ker kerajaan BN? Ataupun Rohawati ini orang kuat UMNO?

BN Khianat Melayu? Apakah Rohawati ini orang cina? Apakah tender SKMM itu diberikan kepada orang Cina? 

Mungkin orang tidak tahu yang suami kepada calon PAS Pasir Panjang ini merupakan seorang pensyarah kanan di UiTM Sri Iskandar. Apakah Rohawati lupa yang dia juga bekas pelajar UiTM. Bukankah UiTM ini hanya untuk Bumiputera. Apakah semua ini masih kita labelkan BN Khianati orang Melayu dan Bumiputera?

Keris pada logo UiTM Lambang Melayu
Aku bukan nak menidakkan hak atau rezeki Rohawati calon PAS ini. Tetapi, PAS janganlah menuduh BN tanpa melihat asas yang kukuh.

Bukan aku bermaksud yang Rohawati tidak layak jadi calon PAS dan lawan BN. Tetapi, Roha patut bersyukur dengan apa yang beliau perolehi selama ini. 

Apakah dengan menuduh BN dan memburukkan imej BN cara Roha menzahirkan rasa syukur dan berterima kasih beliau? Apapun, inilah perangai orang PAS. Apa yang kerajaan buat semua tidak betul, tapi dalam diam-diam merekalah yang kaut keuntungan.


Wednesday, April 24, 2013

Video Gempak!! Karpal Singh Jatuh Dari Wheelchair. Kah Kah Kah!

video

Perancangan Sulit DAP Terbongkar.


              Melayu Bodoh

Samada saudara sedar atau tidak DAP telah merancang sejak dari penubuhannya untuk menjadikan negara ini sebagai ketuanan CINA. DAP telah mengambil alih peranan KOMUNIS yang telah digagalkan dalam usaha memerintah negara ini. 

DAP tidak pernah berterima kasih kepada kerajaan yang telah memakmurkan orang CINA di negeri majoriti orang Melayu. Apa sahaja dasar untuk memakmurkan Melayu telah DITENTANG habis habisan sejak puluhan tahun lalu. 

Mereka tetap menganggap MELAYU BODOH bahawa kemajuan yang dinikmati oleh orang Melayu adalah hasil dari cukai orang Cina. 

Mereka mengatakan Melayu boleh dibeli/rasuah dengan hanya secawan kopi dan paling tinggi bernilai RM50 kerana mereka tahu orang Melayu mudah lembut hati dan mudah terpedaya jika ada orang yang berbuat baik terhadapnya. 

Kini mereka telah merancang untuk menguasai Gelang Patah, Pulai, Johor Bahru dan Kulai kerana kawasan ini lubuk emas untuk orang Cina. Siapa yang membangunkan kawasan ini jika bukan atas jasa dan keringat kepimpinan Melayu Johor. 

Jika matlamat DAP ini berjaya sudah pasti mereka akan membawa masuk ribuan Cina Singapura yang kelaparan tanah dan rumah ke lubuk emas ini. 

Akhirnya melayu akan dihalau keluar secara rahsia ke pinggir kampung. Ini telah berlaku di Kuala Lumpur dan Petaling Jaya. DAP telah memaksa PAS bertanding di Nusajaya untuk memecahkan undi Melayu Gelang Patah. 

Melayu pengkhianat dari PAS yang hanya bernilai secawan kopi ini telah dengan bangga sanggup menggadaikan maruah bangsa. Dalam masa yang sama dihadapan orang cina DAP.

Bercakap dalam bahasa mereka mengatakan bahawa "MELAYU SAMPAH KITA TELAH BERSIHKAN DI PULAU PINANG DAN SEKARANG KITA MAHU BERSIHKAN SAMPAH MELAYU DI JOHOR".

Saudara saudaru ku yang ada baki sedikit IMAN dalam dada...renung renungkanlah. Jangan sampai kita dihina dan diludah. Sayangilah diri kita..keluarga kita..agama kita...bangsa kita dan negara kita yang dirahmati ini. 

Sebarkanlah kepada keluarga kita...saudara kita...jiran jiran kita dan rakan rakan kita. Jika saudara sebarkan kepada 10 orang dalam tempoh satu jam ia boleh sampai kepada 1 juta umat Melayu.

Sent from my iPhone

Perjuangan PAS Semakin Tersasar.

Perjuangan PAS kini telah jauh tersasar dari arah tuju utama mereka. Segala usaha dan tekad mereka kini hanyalah berkiblatkan tampuk pimpinan Putrajaya. Sekilas lipatan sejarah memperlihatkan suatu ketika dahulu mereka cukup taksub dalam mentarbiyah ahli dan juga memperjuangkan negara Islam.

Atas sebab itu juga penyokong-penyokong PAS tidak gentar menghadapi apa sahaja rintangan. Malah suatu ketika dahulu, apa sahaja yang dilakukan tidak langsung mengharap sebarang ganjaran. Suruhlah mereka panjat pokok setinggi-tingginya untuk memasang bendera PAS, mereka akan berebut-rebut untuk melakukannya.

Semua ini lahir dari kepimpinan Haji Hadi Awang yang cukup istiqamah memperjuangkan penubuhan negara Islam. Kata-kata beliau dijadikan azimat buat penyokong-penyokong PAS berjuang di mana-mana sahaja tanpa rasa gentar.

"Kita rela kalah kerana melaksanakan Islam. Kita rela ditolak oleh rakyat kerana melaksanakan suruhan ALLAH. Apalah maknanya sebuah pemerintahan tanpa mendapat redha ALLAH!"

Di manakah bermula detik-detik signifikan yang telah mengubah hala-tuju perjuangan PAS mutakhir ini? Kenapakah dari sebuah kelompok yang konsisten memperjuangkan negara Islam boleh bertukar sekelip mata? Tokoh yang sama juga terlibat dalam mengemudi arah tuju baru PAS. Beliau pernah berkata pada Januari 2003:

"Justeru kerana isu Negara Islam dan perlaksanaan hudud dan syariat menjadi punca perpecahan Barisan Alternatif terdahulu, maka PAS perlu membuat satu pengorbanan dan (ijtihad besar) untuk tidak memasukkan persoalan Negara Islam dan pelaksanaan HUDUD di peringkat persekutuan. Peruntukkan mengenai Islam adalah mencukupi sekadar apa yang telah termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan dan seperti yang diamalkan kini."

Perubahan radikal yang dibawa oleh TGHA ini jelasnya adalah untuk memenuhi keperluan kesepakatan antara DAP dan juga PKR. Lazimnya DAP tidak sesekali akan berganjak dengan prinsip mereka yang menentang sekerasnya penubuhan negara Islam dan juga undang-undang hudud. Formula ini telah memberi pulangan kepada Pakatan Rakyat dalam PRU12.

Persoalannya sekarang, adakah wujud lagi keperluan bagi orang Melayu Islam menyokong PAS?

Ini adalah kerana PAS tidak lagi berbeza dengan UMNO. Segala aspek yang kini diperjuangkan oleh PAS seperti Negara Berkebajikan telah lama diimplimentasi oleh Barisan Nasional. Malahan sekarang golongan ulama sudah semakin disisihkan oleh pimpinan utama PAS. Nama-nama besar seperti Ustaz Nasharuddin dan juga Hasan Ali disisihkan dan diganti dengan pemimpin yang lebih liberal pandangan mereka terhadap Islam.

Masih relevankah perjuangan PAS kini?

Pendekatan liberal ini jelas terpancar apabila isu penggunaan kalimah suci ALLAH di dalam Kitab Injil berbahasa Melayu dibangkitkan oleh Pakatan Rakyat. Hanya setelah menerima tamparan hebat oleh bukan sahaja golongan ulama dalam PAS malahan majoriti rakyat Islam, barulah PAS membatalkan sokongan mereka terhadap isu ini. Namun ini tidak memadamkan kesangsian Melayu Islam di Malaysia tentang keikhlasan PAS memperjuangkan Islam.

Kesangsian tersebut semakin menebal apabila TGHA dilaporkan berkata pada 3.11.2012: "Kita mengikut kesesuaian termasuk melalui jangkaan penerimaan pengundi untuk menjamin kemenangan. Sebab itu kita tidak boleh dan tidak meletakkan calon bertanding begitu sahaja, kita mahu calon itu menang."

Maka lengkaplah transformasi PAS dari sebuah parti yang berlandaskan Islam dalam segala aspek kepada sebuah parti demokratik liberal yang akan mengambil kira keperluan dan kesesuaian masa kini sehingga mengenepikan niat penubuhan negara Islam dan Hudud.

Dengan kata lain, PAS bukanlah Parti Islam Se-Malaysia yang selama ini tegas memperjuangkan agenda-agenda Islam.

Zul Azry Khalil, Alor Setar.


Sent from my iPhone

Panas!!! Betulkah Ada Calon PKR Parlimen Nazak Di CCU? #GE13


Malam tadi bertempat di Taman Lembah Permai calon Parlimen Gopeng Datuk Tan Chin Meng membuka cerita bahawa jika benar lelaki cina ditumbuk oleh perempuan bermakna lelaki itu adalah 'sial' dan tidak wajar jadi lelaki.


Ramai wanita cina yang membaca suratkhabar cina gelak besar bila membaca bahawa Lee Boon Chye ditumbuk oleh perempuan.

Oleh itu jangan ingat pembangkang nak dapat undi simpati tetapi mereka akan dapat sial jika benar Dato Hamidah menumbuk Lee Boon Chye.

Tuesday, April 23, 2013

Subhanallah!! Tuduhan Anwar Ibrahim Pada UMNO Dibayar CASH Oleh Allah. #GE13 #TolakPR.


Saat ini heboh dalam media perdana dan juga media baru tentang kenyataan Haji Hadi yang mendakwa punca berlakunya pertindihan calon antara PAS dan PKR di kerusi yang sama disebabkan PKR meletak pengedar Pil Kuda sebagai calon mereka.

Tetapi tidak ramai yang tahu, pada malam yang sama di Lumut Perak, Anwar Ibrahim telah membuat tuduhan palsu ke atas UMNO. Anwar Ibrahim menuduh UMNO mendakwa Nik Aziz makan dadah pil kuda.

Apakah ini suratan atau kebetulan? Kita tidak menolak semua ini berlaku dengan kekuasaan Allah SWT. Pada waktu dan hari yang sama, Anwar Ibrahim dan Haji Hadi boleh berdebat dari tempat yang berbeza.

Allah maka kuasa. Tidak ada yang mustahil bagi Allah SWT. Sikap segelintir PAS dan PKR yang mengadaikan kalimah suci Allah kepada orang Kristian mungkin akan dibalas setimpal oleh Allah yang satu.


Breaking News!! Jurukamera RTM Dipukul Sampai Mati Oleh Penyokong PAS. #TolakPAS #GE13.

Allahhuakbar !! Innalillah..Al-Fatihah !

Seorang jurukamera sambilan RTM Kelantan, Muhammas Yaakob, 61, meninggal dunia di Gua Musang malam tadi selepas dipukul beberapa penyokong PAS dihadapan pondok milik parti pembangkang berkenaan.

Jurukamera yang pernah dipukul oleh perusuh BERSIH

Menurut sumber, berlaku insiden pukul memukul selepas Muhamas dikatakan meminta seorang penyokong Pas mengalihkan kereta mereka di depan rumah beliau yang didapati menghalang laluan keluar kenderaannya.

Selepas dipukul, menurut sumber berkenaan, Muhamas telah kembali ke rumah dan pada kira-kira pukul 1.15 pagi, beliau mengadu sakit dada dan kemudian tidak sedarkan diri. Beliau meninggal dunia tidak lama selepas itu.

"Ada yang kata arwah mengalami sakit jantung selepas dipukul beberapa penyokong PAS. Apapun kita tunggu keputusan post mortem dan sidang media oleh polis', katanya.

Difahamkan, Ketua Polis Daerah Gua Musang dijangka akan membuat sidang media mengenai kejadian tersebut pada hari ini.


TOKGURU86: Apa sudah hilang akal ker penyokong totok PAS ni? Ingat nyawa orang ni boleh tukar ganti? Perangai samseng orang PAS punca orang Kelantan semuanya dilabel sebagai gedebe. Padahal hanya segelintir sahaja yang samseng itu pun penyokong totok PAS.

Kalau nak berpolitik pun, ada batasanya. Jangan sampai nak bunuh membunuh. Apa orang PAS ingat, kami ni tidak ada anak bini yang perlu dijaga? Semoga Allah membalas segala kerja jahat mereka.

Kita doakan kepada jurukemera yang meninggal itu semoga diletakkan roh beliau bersama orang yang soleh oleh Allah SWT.


Video Panas!! Penyokong PAS Selar Polis Sebagai BABI Waktu Penamaan Calon #PRU13. #TolakPAS

Monday, April 22, 2013

Gempak Beb!! Video Penuh AC Mizal Kempen Untuk Barisan Nasional. #GE13 #TolakPR

Kantoi!! Calon PAS Changkat Jong Curi Duit Orang Kampung? #GE13 #TolakPAS



Gila beb... Calon PAS Changkat Jong Perak yang juga mantan YB DUN Changkat Jong pernah menipu orang kampung Changkat Jong.

Imej alim yang ada pada beliau digunakan untuk pengaruhi orang-orang kampung yang miskin supaya melaburkan duit dalam skim cepat kaya yang beliau kempen.

Mudah betul Anwar Sudin cuba tipu orang kampung. Kenapa seorang calon yang berpewatakan alim boleh percaya dengan skim cepat kaya? Kenapa perlu libatkan orang kampung dalam urusan skim cepat kaya beliau?

Ramai orang kampung terpaksa menanggung rugi dari segi kewangan kerana helah yang dibawa oleh Anwar Diman calon Changkat Jong.

Terkini difahamkan Anwar Sudin terpaksa sorok kereta beliau di tempat lain ketika beliau berada di rumah. Kenapa? Aku pun tidak pasti. Anuar Sudin pasti tahu masjid mana yang selalu beliau sorokkan kereta ketika beliau berada di rumah.

Aku tidak berniat untuk aibkan calon PAS ini. Tetapi perkara ini perlu dijelaskan supaya pengundi Changkat Jong yang baru mengenali Anuar Sudin tidak tertipu untuk kali kedua.


Bagi aku, tidak sepatutnya seorang bekas YB dan calon yang berimejkan Islam percaya dengan Skim Cepat Kaya yang secara terang dikeluarkan fatwa oleh majlis agama islam bahawa hukumya haram.

Pada 13-15 Jun 2005, Muzakkarah Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan telah membincangkan hukum Skim Cepat Kaya dan seumpanya dan memutuskan bahawa ianya haram kerana mempunyai unsur judi, riba, gharar dan tadlis.


Sepatutnya, seorang wakil rakyat yang kononya perjuangkan Islam, tidak sepatutnya terlibat dengan perkara yang ada unsur judi dan ribu yang juga menipu orang ramai. Anuar Diman perlu bayar balik ganti rugi yang ditanggung oleh orang kampung yang pernah beliau tipu.

Azizan Makin Runsing Kedudukan Tidak Selamat

Antara yang menarik dalam penamaan calon semalam ialah berita mengenai YAB Dato' Seri Azizan Razak, Menteri Besar Kedah bakal berhadapan dengan sepupunya, Mohd Fadzillah Mohd Ali di DUN Sungai Limau pada PRU-13. Mohd Fadzillah telah lama menempa nama sebagai Arkitek yang berjaya di Alor Setar dan rumahnya juga tidak jauh dari rumah kediaman Azizan sendiri di Jalan Sultanah iaitu rumah pusaka ibu mertua beliau.

Lebih menarik ialah Mohd Fadzillah merupakan adik kepada Dato' Mohd Fuad Mohd Ali yang juga Pegawai Kewangan Negeri Kedah. Dato' Fuad telah pun berkhidmat dengan kerajaan negeri sejak di zaman pemerintahan Barisan Nasional lagi. Perkhidmatannya disambung terus walaupun PAS telah mengambil-alih negeri Kedah.


Sent from my BlackBerry® smartphone

PRU13 Panas!! Calon BN Sungai Rapat Hampir Ditumbuk Penyokong Pembangkang. #TolakPR

Kalau dah samseng, samseng juga kan? Panas beb PRU13 kali ini. Sikap samseng puak pembangkang semakin menjadi-jadi.

Kita pun tahu, pembangkang memang suka membuat provokasi yang akhirnya boleh meletuskan perbalahan antara dua pihak.

Terkini calon PKR Parlimen Gopeng Lee Boon Chye telah membuat laporan polis kononya beliau ditumbuk oleh calon DUN Sungai Rapat Dato' Hamidah Osman.

Kah Kah Kah!! Dayus beb.. Seorang lelaki kena bantai dengan seorang wanita. Kata hebat sangat, tapi pondan nak mampos. 

Persoalanya, betul ker Dato Hamidah Osman telah memukul Lee Boon Chye seperti laporan polis yang beliau dibuat?


Samseng
Begini ceritanya.. Pertama sekali, aku nak bagitahu pada semua, kita jangan lupa bahawa puak pembangkang memang suka buat provokasi melampau.

Bagaimana kes ini boleh bermula? Aku tulis kronologi di bawah ini untuk tatapan serta buatlah penilaian sendiri.

1. Penyokong PKR bersama Lee Boon Chye cuba mendirikan bilik Gerakan mereka sebelah bilik Gerakan BN Dun Sungai Rapat yang jaraknya tidak sampai 5 langkah.

2. Tidak jauh dari jarak bilik gerakan BN tersebut, terdapat banyak ruang tanah kosong yang boleh dirikan bilik gerakan PKR tanpa menganggu bilik gerakan BN yang sudah sekian lama wujud.

3. Ketika itu, hanya urusetia wanita BN yang jaga bilik gerakan tersebut dan mereka memberi cadangan kepada penyokong PKR supaya mendirikan bilik gerakan jauh sedikit dari bilik gerakan BN bagi memudahkan urusan keluar masuk kereta.

4. Penyokong PKR terdiri daripada orang cina dan India tetap berkeras untuk mendirikan bilik gerakan tersebut dan meninggikan suara terhadap urusetia wanita BN ketika itu sambil diperhatikan Lee Boon Chye.

5. Bimbang diserang oleh penyokong PKR yang bertindak kurang ajar, urusetia wanita BN menghubungi Briged Aman BN untuk datang ke tempat tersebut.

6. Keadaan menjadi semakin tegang apabila kedua-dua pihak berperang mulut dan penyokong PKR tetap berkeras dan memilih untuk tidak berganjak.

7. Tidak berapa lama kemudian, Dato Hamidah Osman sampai ditempat kejadian dan ingin berbincang dengan cara baik dengan Lee Boon Chye.

8. Dengan nada suara yang lembut, Dato Hamidah Osman meminta agar perbincangan ini tidak dirakam oleh sesiapa pun baik di pihak BN mahupun pembangkang.

9. Pembangkang tetap berkeras dan menghalakan kamera untuk merakam perbincangan tersebut menyebabkan Dato Hamidah Osman cuba menepis kamera tersebut.

10. Sejurus itu, salah seorang penyokong PKR mula mengangkat tangan untuk menumbuk Dato Hamidah Osman.

11. Bagi mengelakkan Dato Hamidah ditumbuk, Briged Aman BN terus menerpa ke arah penyokong pembangkang tersebut sehingga tercetusnya pergaduhan.

12. Akibat keadaan tidak terkawal, Lee Bon Chai juga turut di pukul oleh Briged Aman.

13. Lee Bon Cyhe buat laporan Polis mengatakan Dato Hamidah Osman pukul dia dan serang dia.

Clear? Bagi aku, kalau tidak ada cubaan provokasi oleh pihak pembangkang yang cuba dirikan bilik gerakan sebelah bilik gerakan BN semua ini tidak akan berlaku.

Bagi aku juga, kalau penyokong PKR tidak menghalakan muka kamera sewaktu perbincangan antara Dato Hamidah Osman dan Lee Boon Chai, insiden ini juga mungkin tidak berlaku.

Soalnya sekarang, siapa yang mulakan provokasi ini? Dan yang peliknya, kenapa Lee Boon Chye boleh buat laporan polis yang Dato Hamidah Serang dia?

Kah Kah Kah.. Kau yang serbu rumah orang, pastu kau plak kata orang terkam kamu. Kah Kah Kah. Aku setuju jer kalau Lee Boon Chye tu masuk wad CCU. Bodoh punya orang.