About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, June 23, 2013

Laporan Harakah Sangat Mengelirukan Berhubung Himpunan #505.

Laporan Harakah berhubung Himpunan 505.

Anwar Ibrahim sendiri akui bahawa Himpunan Black 505 yang dijalankan semalam tidak mendapat sambutan yang menggalakkan oleh penyokong pembangkang.

Anwar Ibrahim memberi alasan bahawa jerebu menjadi faktor utama penyokong pembangkang tidak keluar beramai-ramai untuk berhimpun menuntut PRU diadakan semula.

Analisa beberapa pihak lain juga, himpunan 505 tidaklah sehebat rusuhan BERSIH yang pernah mereka anjurkan sebelum ini.

Tetapi, agak pelik apabila lidah rasmi PAS iaitu Harakah boleh melaporkan kehadiran peserta himpunan 505 mencecah 55,000 orang. Mungkin disebabkan angka 55,000 itu hampir sama dengan 505 dan dijadikan simbolik.

Dalam laporan harakah tersebut, tidak pula dilampirkan gambar kehadiran yang dikatakan mencecah angka 55,000 orang. 

Bagi membantu laporan harakah tersebut menjadi lebih menarik, saya ambil gambar dari brother minaq jinggo yang mampu menterjemahkan segala-galanya.

55,000 ker?

Rakyat dah muak dengan politik jalanan Anwar Ibrahim. Bukan sekali rakyat ditipu oleh Anwar, tetapi sudah beberapa kali penyokong ditipu bermula dengan isu 16 September hinggalah PRU13.

Untuk kali ini, rakyat tidak lagi bodoh untuk mengikut telunjuk Anwar Ibrahim dan koncu-koncunya. Lebih baik kita luangkan masa dengan keluarga ataupun buat amal ibadat.


No comments: