About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, July 31, 2012

Tahniah Pulau Pinang!! Sambutan Ramdhan AlMubarak Dengan Replika Botol Arak!!


Hari ini dalam sejarah di Pulau Pinang. Di bawah pentadbiran Rejim DAP Komunis, sebuah replika arak yang begitu besar telah dibina di bandar George Town. Atas tujuan apa replika ini dibangunkan pada bulan Ramadhan? Adakah ini mesej bahawa di Pulau Pinang Islam tidak lagi berkuasa? Kristian DAP lebih berhak mencorak negeri Pulau Pinang.

Kes ini gua tidak salahkan orang Melayu. Penyatuan Melayu masih kuat di Pulau Pinang. Jika tidak mahukan UMNO masih menang hampir keseluruhan kerusi DUN pada PRU 12. Namun apakan daya kerana Pulau Pinang majoritinya adalah orang cina.

Apapun ini mungkin satu pengajaran dan signal awal kepada orang Melayu dan Islam negara Malaysia. Jangan kita biarkan DAP berjaya memerintah negara Malaysia. Tetapi realitinya, PAS lebih gemar jika mereka terus bersama DAP. Apakah PAS masih lagi buta tentang hal ini. Sedar atau tidak pemimpin PAS bahawa selama ini PAS hanya kuda kepada DAP. Apapun kuasa ditangan kita sebagai rakyat biasa.

Jangan sampai suatu hari nanti, replika masjid di Terengganu bertukar menjadi replika tokong seluruh dunia bila DAP memerintah Malaysia. Fikir-fikirkankah.

2 comments:

Anonymous said...

nak tanya Pas p.pinang dah buak doa selamat ke utk merasmikan replika botol arak tu....

takebeeerrr...utk Pas p.pinang

Anonymous said...

https://www.youtube.com/watch?v=_GiQmuu5XMQ&feature=youtube_gdata_player