About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, April 30, 2012

Anwar Dan Ambiga "Baling Batu Sorok Tangan". Unit Amal PAS Jadi Mangsa.


/

Anwar Ibrahim cuba menafikan kekejaman rusuhan BERSIH 3.0 ini berpunca daripada beliau dan Azmin Ali. Ambiga pula menyatakan bahawa kekejaman seperti dalam video di atas semuanya berpunca daripada Unit Amal PAS yang tidak mendengar arahan. Nampaknya, mereka ini cuba menyalahkan diantara satu sama lain berhubung insiden rusuhan melampau puak BERSIH 3.0. "Baling batu sorok tangan". 

Insiden kekecohan ini hampir meragut nyawa anggota PDRM dan Wartawan TV Al-Hijrah. Apa yang menarik, Azmin, Anwar, Ambiga, Mat Sabu serta beberapa pemimpin PR yang lain awal-awal cabut lari sebelum rusuhan ini bermula. Mereka hanya biarkan anjing-anjing mereka untuk membuat rusuhan. Cita-cita yang ingin mendapat takhta dan duduki Putrajaya adalah mereka, tetapi menggunakan rakyat untuk pastikan cita-cita itu tercapai.

PDRM harus membuat siasatan terperinci berhubung perkara ini. Pesalah harus dihadapakan ke muka pengadilan. Tidak guna lagi untuk kita berlembut dengan mereka ini. Harta awam banyak dirosakkan oleh mereka ini. Nyawa manusia hampir tekorban dek kerana mereka ini.

No comments: