About Me

My Photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

ANWAR PENGKHIANAT

ANWAR PENGKHIANAT

Vote For BN

Vote For BN

Iklan Berbayar

Iklan Berbayar
MEMBELILAH SECARA ONLINE. JIMAT DAN MURAH.

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, May 28, 2011

TERKINI!!! Harga Semasa, Harga Sebenar, Jumlah Subsidi.


1. Petrol RON95- RM1.90, Harga sebenar RM2.33 sen, Jumlah subsidi 43 sen (Subsidi Kerajaan= RM486 Juta)

2. Gas- RM 26.60 setong, Harga Sebenar RM53.62 sen, Jumlah Subsidi RM27.00 setong (Subsidi kerajaan = 1.43 billion)

3. Tepung Gandum-RM 1.35, Harga Sebenar RM1.80 sen, Jumlah Subsidi 45 sen sekilo (Subsidi Kerajaan=RM89 juta)

4. Gula-RM 2.30, Harga sebenar RM3.50, Jumlah subsidi RM1.00 sekilo (Subsidi Kerajaan= RM813 juta)

5. Minyak Masak-RM2.50, Harga Sebenar RM3.50, jumlah subsidi RM1.00 sekilo. (subsidi kerajaan=RM813 juta)

Beras ST15-RM18.00 sekampit, Harga Sebenar RM24.00, Jumlah Subsidi RM 6.00 sekampit, (Subsidi Kerajaan=RM486 juta)

Apa lagi yang rakyat PKR nak?

Subsidi KY Jelly? hehehehe

p/s: Bersyukurlah walau seketika.

Saturday, May 21, 2011

TERKINI!!! Wali Band Hasilkan Lagu Untuk Anwar

video

Tahniah buat 1Peluru.blogspot.com diatas usaha anda menghasilkan video yang agak menarik yang mungkin barangkali boleh memberi keinsafan kepada Anwar Ibrahim. Tok Limbong minta maaf kerana download video ini tanpa izin kerana begitu tertarik dengan hasil tangan 1Peluru.

Sememangnya lagu yang dinyanyikan oleh Wali Band iaitu kumpulan terkenal dari Indonesia amat bermakna jika dihayati oleh semua masyarakat terutama Anwar Brahim. hehehe. Tok Limbong juga sedang muhasabah diri setelah mendengar lagu ini.

Buat Anwar, Ingatlah saat kamu sakit sebelum kamu balun China Doll yang lain. Ingatlah orang yang sayangi kamu macam Izzah, KakWan sebelum kamu lakukan maksiat. Betulkah KakWan masih sayangkan Anwar? Cerrr citer... KakWan..hehehehe

Besok Tok Limbong akan ke pusat karoeke keluarga untuk praktis lagu Wali Band. Ehermmm.. Sedap ker suara? Harap boleh la masuk MENTOR tahun depan..hehehehe. MENTOR Tok Limbong adalah Tun Mahathir..

p/s: Anwar harus bertaubat


Friday, May 20, 2011

Beranikah Anwar Bersumpah Macam Najib?

Segala tomahan dan fitnah telah dilempar juak pembangkang terhadap Dato' Seri Najib samada sebelum beliau menjawat jawatan PM mahupun setelah bergelar pemimpin pertama negara Malaysia. Namun, Dato' Seri Najib tetap cool and steady kerana keyakinan beliau tinggi dalam membuktikan kebenaran. Anwar macamner? Marah sana, demo sini, huru hara dibuatnya bila video seks mengaitkan beliau disebarkan. Takut kerana salah kot. Tok Limbong heran dengan perilaku Anwar yang sentiasa menafikan bahawa dia bukan peliwat dan penzina tetapi masih takut untuk sumpah laknat bagi mengelakkan kekeliruan yang bermain dalam minda rakyat.

Kalau Dato' Seri Najib boleh bersumpah agar masyarakat tidak keliru dengan sebaran fitnah juak pembangkang, kenapa Anwar tidak? 10 minit sahaja masa diambil untuk membuat sumpah bukanya terlalu lama jika dibandingkan dengan ceramah tipu yang Anwar selalu adakan. Kalau tidak boleh bersumpah depan kami rakyat yang hina ini, cukuplah sekadar bersumpah depan Karpal Singh. hehehehe.

video

p/s: Anwar harus bertaubat dan memohon maaf kepada Kak Wan yang selama ini dizalimi.

Thursday, May 19, 2011

TPM Akan ke Ipoh Perak

Orang ramai terutama seluruh warga Perak dijemput untuk turut hadir ke Stadium Perak bagi memeriahkan Perasmian MSSM yang ke 53. Tan Sri Muhyiddin Yassin akan merasmikan program tersebut pada jam 20 Mei 2011 jam 8.00 malam.

Terdapat pelbagai aktiviti menarik yang akan berlansung pada malam tersebut, antaranya;

1. Pertunjukkan bunga api
2. Pertunjukkan Tanglun 1 Malaysia (book of record)
3. Persembahan dinamik 1murid 1sukan
4. Gimik perasmian
5. Cabutan bertuah
6. Pameran
7. Larian obor
8. ASEAN SCHOOL RELAY

Jom kita ramai-ramai memeriahkan suasana stadium Perak malam tersebut. Jangan lupa bawa seluruh keluarga.

p/s: Keluarga Anwar Ibrahim juga dijemput. hehehehe

Saturday, May 7, 2011

GEMPAR!!! Video Seks Anwar adalah superimpose puak UMNO.


Saat Malaysia dihangatkan dengan penyebaran video seks ketua pembangkang Anwar Ibrahim, blogger pro pembangkang sangat cepat untuk mendapatkan idea counterback isu tersebut. Terdapat beberapa hujah bangang juak blogger Anwar yang mengatakan bahawa video tersebut adalah hasil superimposed oleh geng UMNO. hehehehe

Walaupun KRU dan beberapa orang pakar mengesahkan bahawa video itu asli dan bukan dicipta dan sebagainya, juak blogger pembangkang masih mengatakan itu hanya superimposed. KRU juga ada berkata, amat sukar untuk sesebuah video di superimposed. Betulkah sukar? Atau KRU masih amatur dalam soal pembikinan video?

Maka hari ini Tok Limbong mendapat video Anwar yang telah disuperimposed dan benda ini sememangnya boleh dibuat dengan kepakaran rakan blogger BN. Hasilnya di bawah.


video

p/s: hehehehe. Kalau betul nak superimposed, baik kita buat pelir Anwar bercabang. Sebabnya lidah dia pon bercabang. hehehe


Terkini!!! DAP Mahu Jadikan Kristian Agama Bagi Persekutuan Malaysia?

Paderi Afrika yang menetap di Sarawak berucap


JEFF OOI AP Jelutong berucap


35 Paderi Berpegangan Tangan Sambil Bersumpah

Ini adalah galeri gambar yang diberikan oleh sahabat kristian kepada rakan blogger. Gambar ini diambil dalam satu Majlis makan malam DAP yang telah dianjurkan oleh DAP kawasan Parlimen Jelutong malam tadi semalam di Hotel Red Rock, Jln Macalister, Pulau Pinang untuk meraikan Pastor-pastor dari Sarawak dan Luar Negara yang telah membantu DAP di PRN Sarawak. Kemenangan DAP di Sarawak dikatakan banyak dimainkan peranan oleh paderi-paderi yang terdapat di Sarawak.

Kesemua Pastor yang lebih kurang 35 orang telah mengadakan upacara angkat sumpah dgn membuat bulatan dan bersentuhan tangan masing-masing dan berikrar dalam bahasa inggeris iaitu ingin menjadikan kristian sebagai agama bagi persekutuan Malaysia dan Perdana Menteri Malaysia adalah dari penganut agama kristian. Ini bermakna perkara 3 Islam sebagai agama bagi persekutuan dalam perlembagaan persekutuan akan diubah yang akhirnya merugikan umat Islam.

Sudah terang lagi bersuluh bahawa DAP sememangya anti Islam dan Melayu dari dulu hinggalah sekarang. Karpal yang pernah berkata " Over my dead " kalau nak wujudkan negara Islam adalah pengerusi DAP yang juga penganut agama Kristian.

Pokoknya, adakah PAS sedar keadaan ini. Atau memang PAS buat-buat buta kerana gilakan pangkat dan harta sanggup biarkan agama diratah oleh lanun DAP ini? Sesamalah kita berfikir.

p/s: DAP harus diusir, PAS dan UMNO perlu bersatu.


PANAS!!! Pembunuh Beng Hock?


RM3 juta dipercayai diseleweng oleh ADUN DAP untuk biayai kegiatan politik parti DAP. Buletin Utama Tv3, 5 Mei 2011 telah melaporkan cawangan DAP terima sumbangan dari syarikat kontraktor yang mendapat projek daripada kerajaan negeri Selangor.

Ini bermakna Teoh Beng Hock bunuh diri secara terhormat bagi lindungi majikan dan partinya daripada tuduhan rasuah? .Itu antara persoalan dibangkitkan ketika prosiding Suruhanjaya Siasatan Teoh pada 5 Mei 2011.

ADUN Seri Kembangan, Ean Yong Hian Wah dan peguam mewakili Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, Datuk Seri Mohamad Shafee Abdullah membangkitkan beberapa perkara ketika menyoal Ean Yong.

Selaku ADUN, peruntukan diterima 600 ribu Ringgit setahun.Ean Yong turut menjadikan Kuala Kubu Baru dan Batang Kali sebagai ADUN angkatnya. Bagi kedua-dua DUN itu, Ean menerima peruntukan 500 ribu Ringgit setahun.

Jelas Datuk Seri Shafee, keseluruhannya sejak dua tahun lalu, Ean Yong telah menerima 3.2 juta Ringgit melaksana projek di ketiga-tiga DUN itu. Jumlah peruntukan itu diakui Ean Yong. Ditanya sama ada semua wang itu telah disalah guna dan kemudian disalur untuk biaya aktiviti politik DAP, ADUN Seri Kembangan itu bagaimanapun menafikannya.

Nafi sahaja tidak cukup, Ean Yong perlu membuktikan secara beraudit mana duit tersebut pergi.Datuk Seri Shafee turut mencadangkan kepada ADUN berusia 32 tahun itu sama ada boleh dikatakan Teoh membunuh diri secara terhormat bagi melindungi majikan dan parti DAP dari tuduhan rasuah. Ini kerana Teoh tahu banyak perkara dan kegiatan yang berlaku.


Sekali lagi ia dinafi. Datuk Seri Shafee turut mempertikai dokumen ditemui di komputer milik Teoh. Antaranya surat tuntutan dari kontraktor berkaitan projek dilaksanakan. Datuk Seri Shafee berkata ia memberi gambaran seolah-oleh Ean Yong dan Teoh yang menetapkan kadar bayaran dan bukan mengikut garis panduan ditetapkan. Ean Yong tidak bersetuju dengan perkara itu.Prosiding akan bersambung Isnin depan. Kebenaran dalam isu Teo makin terserlah, apakah penyokong-penyokong pembangkang tidak dapat menerima bahawa parti mereka juga melakukan rasuah? ; sumber: Angin Perubahan.blogspot.com

Jelaslah bahawan Justice For Beng Hock sewaktu kempen PRK sebelum ini hanyalah lakonan DAP untuk menutup kesalahan yang dibuat. Cina tipu Cina? Yang menjadi mangsa adalah Beng Hock anak harapan kepada keluarga yang serba kekurangan.

p/s: DAP pembunuh minda rakyat

Friday, May 6, 2011

GEMPAR!!!! Sudah Terbukti Itu Anwar Ibrahim?


Celako mu ANUwar. hahahaha. Sah memang kau manusia bertopengkan iblis yang dilaknat Allah. Madah kau yang cukup indah akhirnya merebahkan China Doll. Tok dengar China Doll tu dah gugurkan kandungan yang berpunca daripada mani Anwar. hehehehe...

Mampos la kau Anwar dengan lakonan seorang ulamak kononya. hehehehe. Lap mani pakai tisu apa barang boh. hehehe...

p/s: Anwar harus bertaubat. Azizah perlu minta cerai. kekeke

GEMPAR!!! Lagi Pelakon Sertai Pakatan Rakyat?

Setelah Bob Lokman sertai PAS untuk mensucikan dosa-dosa beliau kononya, Tok Limbong mendapat berita terdapat seorang lagi Pelakon akan sertai Pakatan Haram ini. Pelakon tersebut amat popular dengan kehebatan lakonanya. Mungkin pembaca ingin tahu siapa pelakon tersebut.

Pelakon tersebut selama ini telah banyak digosipkan oleh media massa dikatakan terlalu banyak hubungan sulit dengan anak bini orang. Nama pelakon tersebut adalah..... klip sini.

p/s: Lor.. Pelakon aksi seks rupanya sertai Pakatan Haram. hehehe. Jangan Marah..

Thursday, May 5, 2011

20 Dalil Kenapa Anwar Tidak Boleh Jadi Pemimpin.

Baiknya Anwar masa ABIM

Setelah sekian lama Anwar Ibrahim mengatur strategi untuk menggulingkan kerajaan yang ada bagi beliau merampas kuasa untuk menjadi PERDANA MENTERI ke LIMA, akhirnya dalil-dalil telah diketemui yang membuktikan bahawa Anwar secara sah tidak boleh jadi pemimpin. Anwar hanya layak memimpin Izzah dan Azizah sahaja. hehehe. Mungkinkah dalil ini wujud hasil doa Nik Aziz sewaktu mengadakan solat hajat perdana di Stadium Kota Bharu baru-baru ini? Allah maha kuasa dan Allah masih sayangkan negara malaysia.

1. Anwar pelaku dalam video seks
2. Anwar gagal buktikan bahawa jam Omega masih ada pada beliau
3. Anwar gagal serah DNA
4. Anwar takut bersumpah laknat untuk nafikan beliau bukan pelaku dalam video seks
5. Anwar peliwat Saiful Bukhari
6. Anwar takut bersumpah laknat untuk nafikan bukan beliau yang meliwat Saiful
7. Anwar agen kepada Yahudi
8. Anwar kerap ke Thailand untuk cari pelacur murahan
9. Anwar manusia bertopengkan syaitan
10. Anwar songlap duit negara semasa jadi menteri kewangan dan TPM
11. Anwar buat hubungan sulit dengan Shamsidar iaitu bini Azmin Ali
12. Anwar gantung Azizah tidak bertali
13. Anwar hubungkan PAS dan DAP menyebabkan DAP menindas PAS
14. Anwar adalah pembawa penyakit rasuah dalam UMNO
15. Anwar mahu gadaikan keindukkan Melayu di Malaysia
16. Anwar menfitnah PM berkaitan kes kematian Altantuya
17. Anwar menipu rakyat tentang 16 September beliau jadi PM
18. Anwar jadi punahsihat ekonomi Selangor
19. Anwar gopoh untuk berkuasa
20. Anwar adalah punca kepada perpecahan ummat islam di Malaysia.

p/s: Jika ada dalil lain silalah tambah dalam komen. hehehehe

Wednesday, May 4, 2011

Pendedahan Terbaru Eskay Tentang Anwar?


Selagi Anwar tidak menjawab lima soalan yang pernah diajukan oleh Eskay kepada beliau selagi itu Anwar dalam ketakutan. Mungkinkah Eskay akan dedahkan satu persatu selepas ini tentang bekas rakan hiburab beliau nanti?

Sama-samalah kita nantikan. Apa lima soalan pembaca nak tahu? Ni ha...Soalan tersebut ialah, pertama, sejak dua tahun lalu berapa kali Anwar ke Thailand? Kedua, siapa yang menyambut Anwar di Thailand? Ketiga, di hotel mana Anwar menginap? Keempat, apa Anwar buat di bilik hotel tersebut? Dan kelima, siapa yang menyelesaikan semua bayaran tersebut?

p/s: Soalan ke enam, saiz batang Anwar berapa inci? hahahaha

Statement Kak Wan Sangat Keliru.

video

video

Tidak mengapa la Kak Wan oi kalau kamu nak menegakkan benang yang basah sekalipun. Sebabnya, buruk-buruk pun dia tu suami kamu. hehehehe. Skrip yang Kak Wan baca tu Karpal Singh ker yang tulis. Dengar ayat macam berbelit jer. hehehe

p/s: Kak Wan cakap apapun, jelas dalam video seks adalah Anwar. hehe

GEMPAR!! Video Anwar Sudah Bersumpah. Habislah UMNO.

video

Hanya sumpah ini sahajalah yang Anwar mampu laksanakan. hehehehe. Atas pentas ceramah, Anwar sumpah yang tidak mengikut cara Islam akan digegarkan oleh Anwar Ibrahim. Tetapi disuruh untuk sumpah laknat bagi menafikan beliau bukan peliwat dan pelaku dalam video seks, amatlah beliau takut. hehehehe.

Saya juga bersumpah tidak akan melawan Tun Ghafar Baba dan saya juga bersumpah akan terus setia kepada Tun M. hehehehe. Dengan Kak Wan bersumpah ke tidak agar terus setia?

p/s: PAS dan PKR anjing DAP


Husam dan Anwar Bergaduh?

Petalin Jaya: Anwar Ibrahim lagi sekali menolak permintaan kawan-kawan seperjuangan untuk tidak menjalani ujian poligraf semalam. Beliau berkata isu video seks tidak perlu diperbesarkan. Kenapa? Sebab China Doll itu tidak mengandung? hehehe. Dr Asri menyarankan supaya Anwar Ibrahim turut bersumpah laknat untuk tidak mengelirukan rakyat di Malaysia ini. Manakala Husam mencabar Eskay agar menjalankan ujian poligraf. Eskay pula mencabar Anwar turut sama-sama menjalani ujian poligraf, tetapi semuanya Anwar menolak. Kenapa? Takut dengan bala Allah?

Nik Aziz juga minta Anwar bersumpah, dan Tok Limbong yakin ramai rakan dalam pakatan haram ingin melihat supaya Anwar bersumpah, serah DNA, buat ujian poligraf tetapi kenapa Anwar terus melarikan diri? hehehehe.. Pandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke pelukan pelacur.

Hancurlah Anwar dalam dunia politik. Allah maha besar. Surat Umi Hafilda 1997 nampaknya memberi kesan sehingga ke hari ini. Kak Wan apa citer? minta jer fasakh. Buat apa digantung tidak bertali KakWan? Kesian anak-anak yang terpaksa menanggung malu kerana perbuatan mak ayah. Nak jadi PM? hehehe. Pergi usahakan tanah sendiri kemudian nak jadi raja sekalipun jadilah dalam tanah jajahan sendiri.

p/s: Anwar Ibrahim harus bertaubat!

Tuesday, May 3, 2011

225 Ahli PAS masuk UMNO



Bekas ahli Pas,Rahaiza Abdul Rahim (kiri) dari Kampung Kubang Panggas mewakili 225 rakannya berikrar meninggalkan parti itu pada majlis penyerahan borang di Alor Setar, semalam.

Hilang keyakinan terhadap Pas termasuk Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak mendorong 225 ahli Pas Kuala Kedah keluar parti itu dan menyertai UMNO.

UTUSAN melaporkan Ketua Pas cawangan Lahar Buluh,Ahmad Marzuki yang mengetuai kumpulan itu menyerahkan borang keahlian mereka kepada Ketua UMNO Kuala Kedah, Datuk Latt Shariman Abdullah satu majlis di Kubang Rotan, di sini semalam.

Menurut Ahmad Marzuki,mereka menyertai UMNO setelah kecewa dengan janji kosong yang sering ditabur pemimpin Pas terutama berkaitan bantuan ketika Kuala Kedah dilanda banjir teruk pada November lalu.

"Pemimpin Pas masuk kampung tabur janji dan buat kami tertunggu-tunggu.Baru-baru ini, apabila 150 rumah rosak teruk akibat ribut ada juga pemimpin Pas datang dan tabur janji lagi tetapi sampai hari ini tidak ada apa-apa pun.Yang ada cuma UMNO Kuala Kedah yang sentiasa prihatin nasib rakyat," katanya ketika ditemui pada sidang media majlis tersebut

Tok Limbong berharap selepas ini, lagi ramai ahli PAS yang akan masuk UMNO satu-satunya wadah perjuangan orang Melayu. Kalau pemimpin PAS tidak mahu bersatu dengan UMNO biarkanlah mereka, tetapi ahlinya Tok Limbong yakin akan menyedari hakikat bahawa dengan bersatu sahaja Melayu akan kuat.

p/s: PAS sesat UMNO bagus

Video Seks Anwar Telah Tersebar Melalui Mobile Fon.



video

Video yang telah di tukar kepada format 3 GP telah disebarkan. 3GP adalah format yang paling sesuai untuk disebarkan melalui telefon. hehehehe. Hancurlah kamu Anwar Ibrahim. Setiap orang di Malaysia ini sudah memiliki mobil fon yang canggih.

p/s: Budak skolah sudah guna mobil fon

Monday, May 2, 2011

Dato' Eskay Sahut Cabaran Husam Buat Ujian Poligraf


Tidak cukup untuk buktikan bahawa Anwar adalah pelaku dalam video seks tersebut, Husam Musa hari ini mencabar Dato' Eskay untuk menjalani ujian poligraf bagi membuktikan bahawa beliau tidak menipu dalam sumpah laknat yang telah dijalankan. hehehehe.

Dato' Eskay juga turut mencabar Anwar untuk buat ujian poligraf bagi menafikan bahawa beliau bukan pelaku berhubung video seks tersebut. Beranikah Anwar?

Korang tahu ker apa ujian poliograf? Ni ha link untuk kamu tahu apa poligraf.

GEMPAR!!! Anwar Akan Bersumpah?


Oit Anwar! Kau nak bersumpah atau kau nak jadi sesumpah? hahahaha. Itulah kata-kata yang mampu Tok ajukan kepada Anwar Ibrahim yang begitu hebat melipat pelacur atas katil. Ambek kau Kak Wan. Betulkah Anwar bersumpah? Semakin ramai rakan dalam pakatan yang menyuruh Anwar bersumpah, tetapi Anwar buat don't know jer dengan izin guna Inggeris. Jangan bersumpah wahai Anwar selagi kamu tidak dapat menjadi PM. hehehehe. Sebab rakyat Malaysia tidak mahu PM dia seorang yang gila. kekekeke

Buat Anwar, cukup hanya sekadar kamu tunjukkan Omega bagi menjaga hati pengikut kamu yang sedang memikul kemaluan atas kejantanan kamu di ranjang. hehehe. Juak pakatan sekarang sedang mencari seribu kali alasan untuk nafikan pelaku dalam video itu bukanya Anwar. Ada yang sanggup berkata video tersebut adalah konspirasi mereka sendiri untuk jatuhkan Anwar. hahahaha.

Tun M kata Anwar Ibrahim gelojoh sangat. Gelojoh apa? hehehehe. Bukanya gelojoh nak lakukan seks la, tetapi gelojoh inginkan kuasa. Baru setahun jagung dalam UMNO sudah ada cita-cita nak jadi PM. Dapat jadi TPM pun patut Anwar bersyukur. Akhirnya Allah buktikan kebenaran dan menghalang seorang bioseksual daripada menjadi pemerintah negara Malaysia tercinta.

Akan datang Dato' Eskay akan dedahkan satu perkara yang amat panas. Pendedahan itu mungkin akan lagi mengukuhkan kepercayaan rakyat bahawa itu benar-benar Anwar Ibrahim dalam aksi seks. hehehe. Sesama kita tunggu. Mungkin dengan pendedahan itu rakyat memang kenali siapa Anwar dan siapa pelaku dalam video seks.

p/s: Anwar masih hebat di atas ranjang. Betul kak Wan? hehehe

Video Eskay Bersumpah. Anwar Bila?

video

Habis lah ko Anwar. Orang dah tahu ko memang penipu, penakut dan petualang. Sudah sampai masa kau nyah dari dunia politik. Rakyat sudah masak dengan mainan kamu.

p/s: Paling tidak bersumpah jer depan Nik Aziz

MAAF!!! Lambat Upload Video Seks Anwar Full Version.

video

video


Tok Limbong minta maaf kepada pengikut blog Tok kerana lambat upload video seks Anwar yang penuh atas sebab broadband yang kena terminate sebab tak bayar bill. hehehe. Ada ke sesapa nak sponsor bill pada Tok Limbong. Biasalah blogger sebatang kara ni.

p/s: Jangan sponsor pelacur udah ler pada Tok..