About Me

My Photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

ANWAR PENGKHIANAT

ANWAR PENGKHIANAT

Vote For BN

Vote For BN

Iklan Berbayar

Iklan Berbayar
MEMBELILAH SECARA ONLINE. JIMAT DAN MURAH.

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, April 28, 2011

GEMPAR!!! Video Seks Anwar Part III tersebar.


hehehehe. Owhhh. Kome, kalau bab video seks Anwar laju jer nak layan blog. Sabar jer dulu. Layan yang part II biar puas. hehehehe. Usop WheelChair marah kalau banyak sangat layan video seks. hehehehe. Jangan marah yer.. Besok jangan lupa ikuti sumpah laknat Trio Dato' T.

p/s: Boleh ker jual CD blue Anwar kt Petaling Street?

GEMPAR!!! Video Dato' Eskay Berani Sumpah Laknat.

video

Besok Dato' Eskay akan bersumpah laknat bahawa individu dalam video seks tersebut adalah Anwar Ibrahim. Tok Limbong cabar Anwar bersumpah depan Azizah bahawa itu bukan beliau. hehehehe. Hancurlah Anwar!!!

p/s: Anwar semakin takut dengan kebenaran.

GEMPAR!!! Terbukti Sah Itu Anwar?


Hehehehe. Dedah tetap dedah. Tok Limbong akan pastikan rakyat akui bahawa itu Anwar. hehehehe.

p/s: Anwar harus bertaubat.

GEMPAR!!! Anak Shamsidar Anak Anwar?

video


Habis anak orang, bini orang, pelacur orang Anwar nak try. hehehehe. Hah! Anwar! Anak Shamsidar anak siapa? Azmin Ali sila jelaskan. hehehe. Azmin Ali dah kena nasik kangkang Shamsidar kot hingga sanggup biarkan bini beliau pun Anw ar Try. Hehehe. Kak Wan tak cemburu ker? Atau ada perjanjian yang mereka berempat buat? Mereka boleh tukar gilir ker? hehehehe. Tok Limbong nak try Nurul Izzah boleh ker?

p/s: Anwar Ibrahim Harus Bertaubat. PAS anjing DAP.




Izzah Akui Pelakon Video Anwar?

Malaysiadulu: Hari ini Nurul Izzah mengakui bahawa individu dalam video seks tersebut adalah Papaku Anwar? hehehehe. Kesian Izzah, dia tidak berputus asa untuk pertahankan bahawa dalam video tersebut adalah bukanya Anwar Ibrahim. Anak bapak... Izzah pernah tengok papa bogel kan? hehehehe

Tok Limbong amat bangga dengan kekentalan Nurul Izzah yang sentiasa berada dibelakang Papa Anwar sejak dari dulu hinggalah menjawat sebagai wakil rakyat. Adik Nurul Izzah apa citer yer? Ehsan yang Tok maksudkan. Kenapa Ehsan malu nak bersemuka dengan masyarakat semenjak Anwar dikaitkan dengan beberapa kes seks? Siapa yang tidak malu bila seorang Papa berlaku kejam kepada si pelacur dan pegawai khas. Dengar citer Ehsan tidak teragak-agak nak dedahkan kerja songsang papa beliau kalau papa Anwar tidak mahu berubah. Benarkah? hehehe

Gambar di atas Tok Limbong ambil dari portal Malaysiakini dan edit sket jer. hehehehe. Anwar bertuah dapat anak yang begitu sayangkan beliau. Sepatutnya Anwar perlu kembali ke jalan yang benar sebab mungkin ramai akan memaafkan beliau. Lihat sahaja anak dan bini beliau yang terpaksa menanggung malu dan cerca daripada masyarakat. Anwar masih lagi buat muka lembu.

p/s: Anwar harus bertaubat dan dapatkan khidmat kaunseling dari Fadhilah Kamsah.

Tok Limbong Berjaya Muat Turun Video Seks Anwar.

video

Terima kasih buat sahabat Tok Limbong yang telah bagi link untuk Tok Limbong Upload video ini. Bukan Tok niat nak simpan untuk jadikan seks onani, tetapi serabut bila orang lain minta nak tengok. hehehe.

Buat kawan Tok, jika ada video part 3 ker part 4 ker, kongsi la lagi. Tok nak simpan buat koleksi video lucah pemimpin. Video Chua Soi Lek Tok masih simpan, dan sekarang Tok nak simpan video Anwar papa kepada Izzah. hehehehe

p/s: Jangan main sabun kalau tengok video ni. DAP babi.

Wan Azizah Akui Saiz Seluar Dalam Anwar XXL?


Hehehehe. Anwar makin cuak dengan tayangan video seks individu 200% mirip beliau. Betulkah Kak Wan akui bahawa itu adalah saiz seluar dalam Anwar Ibrahim? Boleh tahan besarnya. hehehe. Panjang juga keris Anwar yer Kak Wan? hehehehe..

Body si pelacur boleh tahan juga kalau nak dibandingkan dengan Kak Wan. Tinggi rupanya taste Anwar. hehehe. Anwar masa di Sarawak selalu sangat mengata Pehin Sri Taib yang suka kahwin muda. Paling tidak ianya secara sah dan halal Anwar oiii. Baik kahwin muda dari makan pelacur muda. hehehe

p/s: Anwar Ibrahim Harus Bertaubat....

Wednesday, April 27, 2011

PANAS!!!! Video Seks Anwar PART II sudah tersebar.

Tok Limbong tidak terniat untuk mengaibkan Anwar Ibrahim sekeluarga, tetapi dedah tetap dedah untuk mencari kebenaran sebenar. Hehehehe..

Lihat link ini untuk melayan aksi seks yang bakal memecahkan pawagam.. hehehehe http://www.youtube.com/watch?v=GTWGt2Yv4Lk

Tok Limbong belum upload video ini daripada youtube sebab khuatir Tok akan jadikan modal untuk beronani dalam toilet. hehehehe. Papa Izzah memang hebat..

p/s: Tengok sekali sorang jer.. Jangan imagine bukan-bukan. Riso pancut dalam sluar..

DAP Permainkan Kalimah Syahadah?


Islam terus dipermainkan oleh DAP. Gambar ini Tok Limbong perolehi sewaktu berada di Sarawak ketika PRU Negeri yang ke 10 (kenalan emailkan). Kenapa PAS boleh biarkan penyokong DAP gunakan kain pengikat kepala yang tertera Khalimah Syahadah di kepala mereka? Khalimah tersebut pula telah diterbalikkan bacaanya.

Tok Limbong tidak marahkan individu yang memakainya, tetapi tidak ada ker pemimpin PAS yang beragama Islam yang boleh menegur perkara itu? Atau memang ianya boleh dibanggakan oleh PAS sebab ada orang Islam boleh memakai kain pengikat kepala sedemikian rupa? Ada ker kerusi yang PAS menang di Sarawak ketika itu? hehehe.. Menang telur ada ler..

Janganlah sampai soal agama kita perlekehkan hanya semata-mata gilakan kuasa untuk memerintah. PAS hanya parti bukanya agama. jadi kalau undi PAS sekalipun belum menjanjikan syurga. hehehehe

p/s: Anjing DAP sekarang adalah PAS.

PAS Bodohkan Diri Untuk 1 Kerusi


video

Cina Kuala Kangsar hanya mampu tergelak sewaktu ini apabila melihat Melayu Islam sanggup perbodohkan diri hanya kerana ingin mengambil 1 sahaja kerusi PAS dalam exco kerajaan negeri iaitu Nizar Jamaluddin. Selebihnya exco pada 11 bulan di Perak pada PRU2008 adalah DAP. Namu kenapa Cina DAP hanya menyuruh Melayu PAS sahaja berguling atas jalan? hehehe.. Sedangkan dalam exco kerajaan negeri majoritinya adalah DAP. Siapa yang diperbodohkan di sini? PAS ler... hehehehe..

p/s: PAS anjing DAP lor... Jom pilih UMNO wadah orang Melayu.

Tuesday, April 26, 2011

Video Anwar Akui PAS Rasist!!!

video

Sah Anwar memang kaki penipu dan pembelit tahap master. Tetapi masih terdapat rakyat yang percaya dengan Anwar. hehehehe..

p/s: PAS kena tipu sama itu Anwar lorr...

Betulkah Tindakan MB Perak?


Peraktoday: Penduduk yang tinggal di sepanjang laluan keretapi terawal yang menghubungkan Kuala Sepetang-Taiping kini mampu menarik nafas lega apabila kerajaan negeri akan menyediakan lot tersusun untuk menempatkan 776 rumah di kawasan itu, sekaligus menyelesaikan masalah mereka yang berlarutan sejak puluhan tahun lalu.

Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir, berkata sejak sekian lama, kawasan di sepanjang laluan itu menjadi tempat tinggal masyarakat Cina, Melayu dan India.

“Kerajaan Perak telah membuat keputusan untuk menyediakan lot kepada penduduk terbabit selepas kerajaan Persekutuan bersetuju menyerahkan semula tanah di sepanjang laluan keretapi Kuala Sepetang-Taiping kepada kerajaan negeri.

“Kita akan membuat lot secara tersusun di kawasan yang didiami penduduk ketika ini yang membabitkan kira-kira 776 buah rumah,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Perhimpunan Bersama IPF Perak, di Changkat Jering, petang tadi.

Zambry juga berkata, tindakan segera kerajaan negeri itu diharap dapat menggembirakan hati penduduk di kawasan terbabit.

Beliau turut merakamkan penghargaan kepada kerajaan Pusat kerana memandang serius masalah penduduk di situ dengan menyerahkan semula tanah di kawasan itu kepada kerajaan Perak.

Dalam perkembangan berkaitan, kerajaan Perak juga katanya, akan mewujudkan penempatan baru bagi membantu rakyat di Kampung Menteri yang belum memiliki rumah akibat dihimpit kemiskinan dan kedaifan hidup.

Katanya, kawasan sekitar kampung nelayan itu juga amat menyedihkan dan masih ada rakyat yang dibelenggu kemiskinan melampau.

“Keadaan persekitaran kampung amat menyedihkan dan saya sudah mengarahkan tindakan segera bagi membantu rakyat yang memerlukan selepas melihat kesusahan serta kedaifan mereka.

“Beberapa tindakan segera akan diambil termasuklah menyediakan penempatan baru bagi penduduk miskin dan generasi kedua yang masih belum memiliki rumah,” katanya lagi.

Kedaifan ibu tunggal, Sarimah Abdul Aziz, 42, yang tinggal di sebuah rumah yang berlantaikan kulit kerang bersama tiga anaknya turut menyentuh hati Dr Zambry yang berkesempatan melawat rumah papan uzur itu yang didiami sejak lebih setahun lalu.

“Ini adalah contoh masalah rakyat yang dhimpit kemiskinan melampau kerana ibu tunggal ini tinggal dalam rumah yang berlantaikan kulit kerang dan terpaksa bekerja mengopek kerang untuk menyara tiga anak selepas kematian suami.

“Kes seperti ini perlu segera diberi perhatian dan Yayasan Bina Upaya (YBU) akan menghulurkan bantuan membina rumah baru di hadapan tapak sedia ada agar beliau sekeluarga dapat hidup dalam keadaan lebih selesa,” tegasnya lagi.

Tok Limbong: Adakah ianya berbaloi jika dikenangkan jasa rakyat Kuala Sepetang kepada kerajaan. Tok Limbong difahamkan kawasan ini lansung tidak memberi sokongan kepada kerajaan BN untuk memerintah dan menabur bakti.

Jangan selepas ini kita menyesal kerana dibalas tuba lagi sekali terutama dikalangan orang Cina Kuala Sepetang. Tok Limbong masih ingat lagi kekalahan Ismail Safian keatas Nizar sewaktu PRK Bukit Gantang berpunca dari kekalahan beberapa peti undi Kuala Sepetang yang majoritinya pengundi Cina.


p/s: Jangan lupa taburkan jasa kepada orang Melayu yang selama ini menyokong BN.

Kes Cerai di Kelantan Tertinggi


Oleh: Anak Kelantan Jati

Salam. Sekali sekala menjenguk perkembangan serambi Mekah kononya di bawah pentadbiran PAS. Benarkah Kelantan semakin maju dan masalah akhlak semakin terbela? Faktanya, 200 000 ribu anak Kelantan terpaksa mencari rezeki di negeri luar. Kenapa? PAS gagal wujudkan peluang kerja di Kelantan.

Terbaru Utusan Malaysia melaporkan negeri Serambi Mekah ini menjadi antara negeri tertinggi dalam kes perceraian berdasarkan statistik dikeluarkan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) pada 2008.

Perkara itu didedahkan sendiri oleh Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Wanita, Keluarga dan Kesihatan negeri, Wan Ubaidah Omar yang hanya sekadar menyatakan Kerajaan Pas Kelantan merasa amat dukacita dengan perkembangan tersebut.

Kata Wan Ubaidah: "Statistik yang dikeluarkan Jakim pada 2008 mencatatkan Kelantan berada di tempat ketiga dengan jumlah kes sebanyak 1,386." Hal ini berpunca kurangnya penghayatan agama dikalangan ibu bapa.

Apa sudah jadi dengan PAS Kelantan? Sibuk mentarbiyah DAP hinggakan anak sendiri diabaikan. hehehehe. Statistik penceraian tersebut termasuklah kes beberapa orang pemimpin PAS.

Kes HIV dan anak luar nikah juga mencatatkan jumlah yang paling tinggi di negeri Kelantan. Tahniah PAS. Laungan Takbir hanya sekadar polimik dipentas ceramah tetapi usaha pelaksanaan PAS masih gagal. PAS ibarat ayam jantan berkokok tetapi bontot banyak taik. hehehehe

p/s: Pakatan PAS dan DAP akan membawa kehancuran Islam.

Monday, April 25, 2011

ANWAR Sah Lelaki Y



Mahkamah hari ini mengesahkan bahawa DNA yang terdapat pada tuala Good Morning, botol air mineral dan berus gigi yang digunakan oleh Anwar sewaktu berada dalam lokap sepadan dengan DNA sperma yang terdapat dalam dubur Saiful Bukhari. Sah! Anwar lelaki Y yang menjadi tanda tanya selama ini. hehehehe.

Tetapi Tok Limbong tidak terkejut, sebab Tok Limbong dah menyangkakan dari awal lagi memang Anwar Ibrahim adalah peliwat kepada Saiful Bukhari. Hehehehe..

Akhirnya segala persoalan telahpun terjawab. Sila baca http://www.malaysiakini.com/news/162418. Nak baca ini pon boleh http://www.papagomo.com/2011/04/air-mani-dalam-dubur-saiful-bukhari.html. hehehehe...

Anwar menghampiri kehancuran. Kita hanya menunggu siapa sebenarnya lelaki dalam video seks. Jika benar ianya juga Anwar, sah Anwar adalah lelaki bioseksual. Kekekekeke.

p/s: Kalau jumpa Anwar, sila pakai cawat besi wahai kalian semua.. hehehehe

Friday, April 22, 2011

CheguBad Terus Sebarkan Fitnah


Tidak cukup dengan laman sesawang dan pentas ceramah, CheguBad terus menghasilkan buku untuk menyebarkan fitnah beliau terhadap YAB Dato Seri Najid dan isteri kononya terlibat secara lansung dalam kes kematian perempuan Monggolia iaitu Altantuya. Walaupun seluruh rakyat Malaysia telah pun tahu bahawa kes kematian Altantuya itu tidak mempunyai kaitan dengan PM, tetapi CheguBad tidak berputus asa untuk menabur fitnah dimana sahaja.

Bermula dengan pendedahan oleh YB Zulkifli Nordin kemudian beberapa orang pemimpin pembangkang bahawa Anwar Ibrahim adalah dalang kepada sebaran fitnah tersebut sudah cukup untuk rakyat Malaysia mencari kebenaran bahawa PM tidak terlibat dengan kes kematian Altantuya. Tetapi kenapa CheguBad masih lagi beria-ia ingin burukkan nama PM dan isteri? CheguBad ada cita-cita barangkali untuk menjadi Perdana Menteri suatu hari nanti.... hehehehe..

Buku fitnah yang dihasilkan oleh beliau itu dijual dengan harga RM30 setiap kali beliau turun ceramah dimana sahaja. Tok Limbong sempat membeli sewaktu buku ini dijual di Chemor Perak ketika CheguBad turun ceramah. Saja ler nak baca apa yang menarik sangat isi kandunganya. Hehehehe.. Bila dibaca, tergelak Tok Limbong..hehehe.. Kenapa tergelak? Banyak betul kesalahan ejaan dan struktur ayat... CheguBad mungkin dapat E Bahasa Melayu waktu SPM. hehehe...Kalau nak fitnah orang pun, ayat mestilah cantik dan betul.. Baru pembaca percaya CheguBad oiiii... hehehehe.


p/s: RPK pun sudah dedahkan bahawa fitnah itu dirancang oleh Anwar Ibrahim... CheguBad jer yang bodooooohhh.. hehehe

PELAJAR KOLEJ PASANGAN SEKS ANWAR?


KUALA LUMPUR: Polis sudah mengenal pasti identiti wanita yang berada dalam rakaman video seks dikaitkan dengan seorang pemimpin politik pembangkang dan juga lokasi video itu dirakam.

Menurut sumber, wanita itu adalah seorang pelajar sebuah kolej swasta di ibu kota berusia 26 tahun yang juga seorang warga China.


“Polis sudah merakam percakapan wanita terbabit bagi membantu siasatan berhubung video seks yang mengaitkan ahli politik pembangkang itu,” katanya.

Menurutnya, hasil soal siasat dilakukan, wanita itu turut mendedahkan lokasi rakaman video seks berkenaan dilakukan.


“Rakaman itu dilakukan di sebuah kondominium di pinggir ibu kota. Sebaik mengenalpasti lokasi rakaman itu dilakukan, sepasukan pegawai dan anggota polis ke lokasi berkenaan bagi meneruskan siasatan,” katanya.


Bagi melengkapkan kertas siasatan berkenaan, pasukan penyiasat yang diketuai Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani, dikatakan membawa rakaman berkenaan kepada pusat penyiaran terkemuka di luar negara untuk dianalisis, pada 4 April lalu.

Sumber itu berkata, pihak berkuasa percaya berdasarkan kepakaran dan keupayaan teknologi serta pengalaman dimiliki pusat penyiaran berkenaan mampu mengenalpasti pelaku yang berada dalam video seks berkenaan sekali gus menyelesaikan persoalan individu sebenar yang berada dalam video berkenaan.


Polis sudah melengkapkan kertas siasatan itu dan diserahkan kepada pejabat peguam negara pada 9 April lalu.

Sumber Harian Metro

Wow! Best giler Anwar dapat main ngan cina muda. Tapi pernah ker Anwar terfikir kalau Izzah tu jadi mangsa rogol kepada orang lain? apalah perasaan dia kan? Body Izzah pon boleh tahan jugak! HEHEHEHE..

P/s: Izzah ngan China Doll siapa yang kamu pilih? hehehehe

Lagi Tentang Pembunuh Beng Hock?

Salam 1Melayu 1Bumi. Pagi yang berbahagia ini Tok Limbong akan sambung penyiasatan yang belum selesai semalam. Hari ini Tok akan dedahkan 2 ekor babi lagi yang telah mengakibatkan Teoh Beng Hock terbunuh.

Lee Kee Hiong

1) Merupakan bekas Setiausaha Politik Lim Kit Siang.
2) Mastermind bagi menambah dana politik DAP Selangor.
3) Mentor kepada ADUN Seri Kembangan, Ean Yang Hian Wah
4) Tulang belakang bersama Ronnie Liu menjadikan ADUN Seri Kembangan pengerusi DAP Selangor.

5) Terlibat dengan Skandal Kepala Surat kerjajaan negeri Selangor 'Letterhead Scandal'

6) Mengawal selia akaun Kontraktor bumiputera kelas F ( MKMN Enterprise, MA Bina Melur Enterprise, Fizami Constructions dan Aris Enterprise) dan 'mark up' setiap sebutharga/tender untuk dimasukkan kedalam dana politik DAP Selangor.

7) Memberi tugasan kepada Teoh Beng Hock untuk menyediakan invois yang telah di'mark up' harga.

Ean Yong Hian Wah

1) ADUN Seri Kembangan.
2) Melantik Lee Kee Hiong sebagai pengurus bagi peruntukan DUN Seri Kembangan.
3) Keuntungan hasil dari mempergunakan nama-nama syarikat bumiputera dimasukkan kedalam dana politik DUN Seri Kembangan.

Inilah antara individu yang menyebabkan kepada kematian Teoh Beng Hock. Ayuh rakyat Malaysia terutama kaum cina, kita sama-sama menuntut keadilan keatas Teoh beng Hock yang tidak bersalah. "Justice For Teoh Beng Hock" akhirnya akan memakan diri DAP itu sendiri. Hahahaha..

p/s: DAP pembunuh yang kejam...

Thursday, April 21, 2011

INDIVIDU YANG BUNUH BENG HOCK?


Semalam Malaysia telah digemparkan sekali lagi berkenaan kes kematian Teoh Beng Hock yang mempunyai kaitan dengan salah satu parti politik negara iaitu DAP. Laungan "Justice For Beng Hock" yang dimainkan oleh DAP sewaktu kempen pilihanraya hanyalah taktik untuk menutup salah laku mereka menggunakan salah sebuah syarikat untuk mendapat tender kerajaan negeri Selangor selama ini yang mengakibatkan Teoh Beng Hock terbunuh. Keuntungan daripada projek yang diperolehi dimasukkan ke dalam tabung dana parti DAP untuk tujuan berpolitik.

Terdapat 3 individu yang mungkin mempunyai kaitan yang kuat dalam kes tersebut yang antaranya seperti tersebut. Tok Limbong akan cuba dedahkan siapa mereka ini yang menjadi dalang kepada kehancuran negeri Selangor Darul Ehsan.

Lee Wye Ming
1) Kontraktor Cina yang mempergunakan nama-nama syarikat kontraktor bumiputera kelas F (MKMN Enterprise, MA Bina Melur Enterprise, Fizami Constructions dan Aris Enterprise) untuk mendapatkan projek bagi DUN Seri Kembangan dan DUN Kampung Tunku.

2) Tumpuan keuntungan adalah dari projek-projek kecil kontraktor bumiputera kelas F.
3) Menggunakan syarikat milik DAP, WSK dan Hon Chai menyalurkan setengah daripada bayaran projek kepada DAP.

4) Teoh Beng Hock ditugaskan untuk menentukan sebutharga/tender bagi projek-projek yang diluluskan dan yang pasti dilulusakn kepada beliau.

5) Keuntungan yang diperolehi dari dua syarikat di atas, disalurkan kedalam dana politik DUN Seri Kembangan.

6) Nama-nama syarikat kontraktor bumiputera kelas F ada didalam 'laptop' Teoh Beng Hock.

7) Bapa Saudara kepada Lee Khee Heong.

p/s: 2 ekor babi lagi akan Tok Limbong dedahkan kemudian. hehehehe

Cina Komunis Khianat Negara


Salam 1 Melayu 1 Bumi. Hari ini politik rasist kaum cina semakin berleluasa. Kemenangan 13 kerusi DUN daripada 15 yang bertanding oleh DAP cauvinist sewaktu PRU 10 negeri Sarawak memberi tamparan hebat kepada golongan bumiputera. Adakah ianya salah jika DAP dapat memenangi kerusi tersebut? Jawapanya tidak sebab setiap yang bertanding pasti mahukan kemenangan. Tetapi yang amat mengecewakan, di mana peranan SUPP parti komponen BN mewakili kaum Cina sehinggakan banyak kehilangan kerusi DUN di Sarawak? Kenapa Cina tidak lagi menyokong SUPP? Bila difikirkan dengan rasional, Cina juga ada keinginan untuk menerajui pucuk pimpinan utama negara Malaysia barangkali. Lim Guan Eng inginkan jawatan PERDANA MENTERI? huhuhu.. Jangan biarkan. Hakikatnya, cina bukan sahaja lagi ingin mendominasi dalam bidang ekonomi bahkan mereka juga ingin menguasai politik negara ini. Maka mereka melihat DAP lebih relevan kerana DAP dapat mengawal orang Melayu dalam Pakatan Pembangkang. Mereka akhirnya ingin menjadi BOS dalam negara ini dan boleh buat apa sahaja yang mereka inginkan.

Sepanjang pemerintahan BN yang dipimpin oleh YAB Dato Seri Najib Razak, setiap tuntutan orang cina telah dikabulkan. Namun apa balasan mereka kepada kita? "Diberi Susu Dibalas Tuba". Melayu dan bumiputera masih belum selamat untuk menghadapi PRU13 kerana mainan politik cina cukup hebat. Melayu diperalatkan untuk kepentingan kaum mereka.

p/s: DAP komunis zaman moden.

Wednesday, April 20, 2011

Che Gu Bad Labun/Menipu Kome






Semalam Tok Limbong kebetulan melaui jalan Chemor nak ke Tanjung Rambutan Perak, Tok bukan gila yer. Tok nak ke rumah kawan jer. Dalam perjalanan tiba-tiba jalan jammed di Kampung Tanah Hitam, yang berpunca daripada kereta yang park lintang pukang. Kalau nak ceramah pon cari la tempat elok sikit. Jangan sampai menyusahkan orang yang tidak suka kamu. Siapa kamu yang dimaksudkan itu? Che Gu Bad PKR yang melabun dan menipu orang Perak atas pentas ceramah. Tok singgah la nak dengar apa yang Che Gu Bad cuba menipu rakyat Perak. Bukan ramai pon yang dengar Che Gu Bad berceloteh, yang ramai hadir semalam rupanya nak beli barang murah yang dijual kat situ. Tok Limbong sempat beli tukul besi serbaguna dengan harga RM20 sahaja. Yang dengar ceramah dalam sekitar 100 orang jer kot. Itu pun termasuk kanak-kanak. Kesian PKR. Orang Perak bukan bodoh la Che Gu Bad. Orang Perak dah jelas dan tahu siapa Anwar Ibrahim. Hehehehehe... Azizah pon hadir sama semalam untuk raih simpati. huahua

p/s: Che Gu Bad nak jadi Menteri Kebudayaan bila Anwar jadi PM


TUN MAHATHIR TERUS BERJUANG BERSAMA KITA




Tidak dapat dinafikan bahawa aura Tun M masih lagi berbisa di bumi Malaysia ini. Tok Limbong amat teruja mendengar ucapan Tun M sewaktu berada di Sarawak baru baru ini. Majlis yang dihadiri sekitar 7000 orang bertempat di Kampung Seberang Hilir Kuching itu meninggalkan banyak kesan positif melalui ucapan Tun M. Dalam ucapan beliau, sekali skala beliau sinis tentang seorang anak didiknya yang teringin sangat untuk menjadi Perdana Menteri. Siapa anak didik yang dimaksudkan itu? tuuuutttt... Anwar Ibrahim. Ayat Tun M yang membuatkan orang yang hadir tergelak " Saya ni pakai jam pon tali getah " lalu adalah sorang dua di bawah jampuk "OMEGA" ke Tun? Gelak Tun.. hehehehehe... Apapun Tok Limbong Yakin Tun M akan terus bersama dengan perjuangan UMNO/BN untuk kesejahteraan rakyat. Turut hadir pada Majlis itu Pehin Sri Taib Mahmud dan isteri serta TPM dan isteri.

p/s: Anwar dah beli jam baru ker?

KEMENANGAN BN DAN KENANGAN TOK LIMBONG di SARAWAK






Banyak sejarah pahit dan manis sepanjang Tok Limbong berada di bumi kenyalang. Kesempatan yang diambil tok untuk beramah mesra dengan masyarakat Bidayuh, Iban, Melanau dan sebagainya. Kemengan BN sebanyak 55 kerusi pada PRU Negeri Sarawak yang ke 10 menjadi satu kenangan yang amat bermakna buat Tok Limbong. Mungkin tidak banyak sumbangan Tok Limbong dalam PRU tersebut, tetapi cukuplah sekadar untuk turut bersama berjuang demi Alif Ba dan Ta.

p/s untuk Sarawakians: Kamu semua memang baik. Tok suka layanan kamu di sana....

p/s untuk PR: Jangan kamu pecahbelahkan rakyat Sarawak...


Tuesday, April 12, 2011