About Me

My Photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

ANWAR PENGKHIANAT

ANWAR PENGKHIANAT

Vote For BN

Vote For BN

Iklan Berbayar

Iklan Berbayar
MEMBELILAH SECARA ONLINE. JIMAT DAN MURAH.

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, May 30, 2009


KOMUNIS NAK MENYERANG MALAYA PULAK KER?

TOK NAK JADI PAHLAWAN MCM ABDUL RAHMAN LIMBONG...TOK NAK LAWAN KOMUNIS NI...

Parti Komunis Malaya (PKM) ditubuhkan pada 20 April 1930, kira-kira 79 tahun yang lalu. Tujuan penubuhan PKM, selain dari menghalau British keluar dari Tanah Melayu, komunis juga mahu menubuhkan sebuah negara republik komunis di Tanah Melayu. Bagi meraih simpati dan sokongan orang Melayu, maka pihak PKM telah mengasaskan Parti Kebangsaan Melayu Malaya (PKMM) menerusi Mokhtaruddin Lasso (Presiden), Arshad Ashaari (Bendahari), Rashid Maidin dan Abdullah C.D. Orang Melayu telah diberikan jawatan untuk digunakan oleh komunis. Angkara Komunis telah menyebabkan darurat diisytiharkan di Tanah Melayu pada 12 Julai 1948.

Pada 23 Februari 1950, 17 anggota polis telah terkorban di Bukit Kepong akibat kekejaman komunis. 200 orang pengganas komunis telah menyerang dan membakar balai polis di Bukit Kepong. Apa yang memalukan, 200 orang pengganas komunis ini diketuai oleh orang Melayu sendiri yang bernama Muhammad Indera dari Kompeni Bebas Ke-4, Komunis. Melayu digunakan oleh komunis untuk membunuh orang Melayu yang lain. Bukan sekadar membakar balai dan berek kelamin, malah komunis juga telah mencampak hidup-hidup Hassan Bin Abu Bakar (anak seorang konstabel polis) ke dalam api. Begitulah kejamnya komunis.

Apa yang tok nak marah, ada juga orang yang mahu menyokong komunis. "Kerajaan tidak berlaku adil kepada PKM dengan melabel mereka sebagai golongan kiri, subversif dan komunis. Fakta itu sengaja diselewengkan kerana mereka bukan pengganas, bahkan mereka adalah pejuang kemerdekaan" kata Ramadhan Fitri Elias (Bekas Presiden Persatuan Mahasiswa Islam, Universiti Malaya) ketika berucap dalam satu majlis Modul Hubungan Etnik di Dewan Perhimpunan Cina, Kuala Lumpur pada 13 Mac 2007. Nama parti pun sudah parti komunis, bukan kerajaan yang melabelnya. Kekejaman komunis tidak boleh ditukar kepada pejuang kemerdekaan. Kesimpulannya, kekejaman komunis tidak akan dilupakan sampai bila-bila oleh TOK dgn semua rakyat Malaysia. Beribu nyawa yang terkorban angkara komunis. Rayuan Chin Peng untuk pulang menimbulkan seribu satu tanda tanya. Mengapa Chin Peng dan kumpulan komunis beriya-iya benar mahu kembali ke Malaysia? Mereka juga sudah berkempen dalam blog dan facebook untuk menambat hati rakyat dan cuba memadam sejarah kekejaman mereka. Rakyat Malaysia harus sedar dan sentiasa sedar, kekejaman komunis adalah luka yang masih berdarah. Komunis, tiada maaf bagimu. Kau cari la tanah lain kalau nak cari makan yer..Malaysia bukan tempat untuk pertumpahan darah..



ROYALTI JUAL MINYAK DAH DAPAT!!!!

PATUT LA!!!
Tok baru tahu knp la ustaz kita ni bising sgt nak mintak royalti minyak!!!
rupa2 ustaz kita ni suka jual minyak la kot..
ha... baru tahu!!!
itu la ustaz... Tok xtak sempat nak pesan, lain kali jangan main cakap jer...
dah kena batang hidung sendiri, baru tahu.. Tunggu je la ustaz oi BOM meletup.




Lihatlah,dengarlah,saksikanlah....Pembohongan,penipuan serta hipokrasi yang dilakukan oleh Al-Fadhil Ustaz Akhil Hai Al-Wassini kepada Tok Gundu Pas serta pengikut-pengikut tootok Pas.Bahawa dia (Akhil) merupakan 'ustaz' suci kununnya yang pernah berceramah berdegar-degar di atas pentas Pas di Barokhas, Kedah pada PRU-12 baru-baru ini.Maka bertakbirlah seluruh rakyat yang dibodohkan oleh dia(Akhil) yang sebenarnya tidak ada apa-apa pun Ijazah dalam bidang agama.Inilah kebodohan Tok Gundu Pas iaitu Al-Sheikh Azazil(Nik Aziz) yang iktiraf si Akhil ini.Maka apapun perbuatan menganiayai si isteri Akhil dan 6 anaknya di anggap boleh oleh Pas.Pas yang serba boleh sekarang.Mengikut satu maklumat dari seorang rakan artis beliau yang si Akhil ni dah pun menikah dengan Wassini ini namun demi duit untuk menjaga kepentingan program TV yang dia kendalikan sekarang iaitu Kafe Akhil Hai Wassini,maka terpaksalah dia sembunyikan.Eh Akhil,hang kata hang tau agama,kan perlu dihebahkan bila berkahwin untuk elakkan fitnah.Adakah hang ada 'sesuatu' untuk sembunyikan perkara ini?Maka sekarang kita lihatlah sandiwara seterusnya oleh si Hai ini kepada isteri dan anaknya.Dia sendiri telah mengugut isterinya untuk bercakap yang isterinya rela diceraikan demi kebahagiaan si Hai Wassini ini.Isteri mana yang rela diceraikan beb!Lukenabeb Hai!!!

Wednesday, May 27, 2009

TAHNIAH BUAT SEMUA

Pada minggu lepas tok berkesempatan menjejakan kaki di bumi utara yang mana dinaungi oleh gerhana bulan. Apa yang tok terkejut, bila sampai di sana tok sempat melihat bendera Universiti Malaysia Terengganu di arak oleh peserta mereka sepanjang MASUM yang berlansung di tanah UUM. Tok sempat bertanya akan gerangan orang yang membawa panji perjuangan UMT sebab mereka megah mengibarkan bendera UMT. Rupa-rupanya sepanjang 15 tahun UMT kemarau pingat dalam arena bola sepak uni-league divisyen 1 berakhir apabila pasukan mereka mampu merangkul pingat perak bagi tahun ini. Tok pon minat juga dengan bola sepak ni. Tapi tok pelik, kenapa Universiti Malaysia Terengganu yang kerdil ini dapat menyingkirkan Universiti gergasi seperti USM, UUM, atau UKM. Tok punya la selidik, UMT tiada walaupun seorang pemain yang pernah mewakili pasukan yang kuat seperti liga FAM atau Presiden tetapi berkat doa dan semangat perjuangan yang dipikul telah membawa UMT layak ke perlawanan akhir. TAHNIAH UNIVERSITI MALAYSIA TERENGGANU!!!!



Bukan pasal bola yang tok nak sentuh sebenarnya dekat negeri gerhana bulan... ni ha!!! tok rasa belum terlewat untuk tok mengucapkan TAHNIAH buat YAB Zambry atas kebenaran dan kesahihan sebagai menteri besar negeri Perak darul Ridzuan dan tok juga rasa belum terlambat untuk mengucapkan takziah buat Nizar atas berkuburnya angan-angan untuk menjadi menteri besar buat kali kedua. Semua ini telahpun terjawab dengan aman walaupun pihak pembangkang cuba untuk membuat kekecohan pada hari tersebut. Semua persoalan telah terjawab pada jam 3.30 petang, 22 Mei 2009 di Mahkamah Rayuan, bila tiga orang hakim sebulat suara menerima rayuan Zambry untuk menolak keputusan Mahkamah Tinggi pada 11 Mei lalu.


Adus!!!! tok rasa tak sia-sia tok makan angin ke tanah utara bila dapat berita yang mengembirakan ni..

Wednesday, May 20, 2009

Salam Perjuangan! Selamat Kembali

Setelah lama menyepi, akhirnya Tok Limbong kembali..

Tok Limbong lama menyepi kerana masalah mencari ketenangan di dalam diri.. Tambah- tambah lagi tumpang memikir masalah dalaman yang melanda di Perak & Terengganu..

Tapi kepulangan kali ini harap-harap dapat menyerikan lagi dunia bloggers.